Viser forkert m såning osv

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af zikkah, 14 September 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg ved tråden for klienten er lukket men jeg har stadig problemer både i går og i dag. Når jeg vil så viser den f.eks stalde i stedet for hvad jeg vil så osv . har gjort alt og det er på både stationær pc og bærbar.

    Hilsen zikkah 36848644
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Tråden ang download klienten blev lukket da der var givet svar/løsning på logind problemet.

    Det du beskriver er der ingen andre meldinger om.
    Det er 99,99% af tiden hvor kun er 1 bruger der har et problem,
    ikke spillet der er problemt men lokalt hos spilleren.
    Jeg må bede dig vende tilbage med yderligere oplysninger som:
    • Har du prøvet at slette og genindstallere klienten (hvor du efter slet har renset cache inden du indstallerede igen og ikke mindst ventet på klienten opdaterede)
    • Har du renset browser cache
    • Hvilken browser bruger du
    • er browser opdateret
    • evt screenshot eller video af problemet
    • osv
     
  3. zikkah

    zikkah Padavan

    tak lige pludselig virkede det igen:) god weekend
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det skyldes højest sandsyndligt at du har haft lukket din browser/pc ned
    og derved er der renset cache (hvis din pc er indstillet til det) og downloadklienten er opdateret ifm pc er tændt igen.

    Derfor anbefaler vi altid rens af cache, luk pc ned og start forfra ve problemer ingen andre oplever
    se mere >her< de gode råd gælder stadig selom indlægget har flere år på bagen ;)
     
    zikkah synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.