spillet gemmer ikke på Bahamarama

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af Farmerramina, 15 Marts 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Farmerramina

    Farmerramina Forumnoob

    Hvis jeg har sået, høstet eller fodret, sker det jævnligt, at det ikke er blevet gemt, da jeg forlod øen
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Nu er det lidt svært for mig at svare da der ikke er mange oplysninger i dit skriv...
    Læs evt. >her< for hvad en evt. fejlmelding kræver.
    Et forsigtigt gæt kunne dog være at din internetforbindelse er lidt langsom,
    og du er hurtig til at skifte område efter du har sået eller fodret.

    Har du brug for yderligere hjælp må du vende tilbage med mere information. :)
     
  3. Farmerramina

    Farmerramina Forumnoob

    Min internetforbindelse er megahurtig. Jeg har prøvet at give tid, inden jeg skifter område. Jeg fandt ikke noget, der lige passede i linket
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Fremhævet med rødt i citat.....linket jeg henviser til giver information om de oplysninger du er nødt til at oplyse i din fejlmelding.
    Den smule du har oplyst indtil nu kan jeg ikke hjælpe ud fra og er ikke nok til at sende videre i systemet - jeg vil simpelthen bare få svar retur at de skal bruge de oplysninger oplyst i det indlæg jeg har linket til....

    altså...hvis du ønsker hjælp så...

    ellers kan jeg ikke hjælpe og må henvise til support via supportformularen
    (som vil bede dig om de samme oplysninger for at kunne hjælpe)
     
  5. Farmerramina

    Farmerramina Forumnoob

    Tak for venlig hjælpsomhed! Jeg har tjekket igen, kan ikke lige se, hvad jeg mangler at oplyse?
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Vi forsøger at hjælpe alle her på forum, men vi kan desværre ikke trylle.
    Uden oplysninger kan jeg dog ikke meget, og så vidt jeg kan se ud fra dine skriv
    så har du ikke læst tråden jeg linkede til eller det citat fra tråden jeg senere bragte,
    da de oplysninger der er nødvendige for at kunne hjælpe - ja dem har du ikke givet...

    Uden at få de informationer kan jeg ikke spore mig ind på et svar eller en løsning,
    og kan kun derfor henvise til support (som vil bede om alle de samme oplysninger)

    Jeg lader denne tråd stå åben indtil imorgen hvis du skulle vende tilbage med mere information,
    og ellers vil den blive lukket i forventning om du har løst problemet eller kontaktet support

    God aften :)
     
  7. Farmerramina

    Farmerramina Forumnoob

    Problemet er muligvis stoppet af selv...ingen forklaring...
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Da der umiddelbart ikke er tale om en fejl på spillet men et lokalt problem som er løst lukkes tråden
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.