Feedback Neon stalde 7 avls event feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 15 Maj 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Neon stalde 7 avls event

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. MOD-Ara

Aflyst indtil nærmere information
    (læs mere
    >her< )

3. MOD-Ara

Hej farmere

Ny start/slut tider i event OA
    og tråden her er nu åben igen​

4. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Er vild med ranken og pyntegenstande som reducerer produktionstiden af staldene. Og generelt set er jeg bare vild med neon stalde :inlove::inlove::inlove:

5. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Det er godtnok megen modværdi der skal indliveres. Selvom der er babyboom hjælper det ikke, da der overhovedet ingen overspring kommer. Jeg har brugt oceaner af PF men mangler stadig modværdi for 300.000
    Synes at skruen bliver strammet med hensyn til hvad der skal leveres.

LeneMor synes godt om dette.
  6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Kravene til modværdi er helt horrible - det bliver et nej tak herfra.

Greenmama62 synes godt om dette.
  7. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

med hensyn til oversprin har du helt ret der er ikke ret mange og modværdien er enorm, men jeg har valgt at fuldføre eventet tror det har kostet omkring 800 pf.

8. MOD-Ara

Hej i tråden

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på at feedbacktråde er beregnet til egen personlig feedback - ikke feedback på andres feedback og ikke til debat. Så venligst ikke citere/kommentere på andres feedback - Tak :)

Ønsker man at debattere eventet henvises til eventets spørge/debattråd

9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg har dessverre startet på dette eventet og brukt 400 PF til nå, men ser at jeg ikke har sjans til å klare det. Jeg angrer på at jeg i det hele tatt begynte, og kommer ikke til å fullføre. Det er for store verdier som kreves.
    Jeg synes også det er uoversiktlig med så ulike verdier for hvert av trinnene i avlsrekkefølgen. Som eksempel har ikke trinn 3 hos katt samme verdi som trinn 3 hos bjørn. Men det kreves like mye PF for å lage avlsdyrene.
    Hilsen Tuppehøne.

LeneMor synes godt om dette.
  10. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Alt for dyrt, springer over eventet.

11. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Jeg er dybt skuffet over overspring, selv når jeg bruger luksusparfume.
    Det er faktisk som om resultatet bliver dårliger. Jeg er stået af dette event.

benadk synes godt om dette.
  12. hveps

hveps Avanceret

Jeg lavede de 3 første indleveringer til bjørne, og ville så avle videre for at se om jeg havde en chance for at få en eller flere neonstalde. Håbede der ville komme nogle gode overspring, men det gjorde der desværre ikke. Derefter besluttede jeg at avle nok til at kunne købe neondyr i biksen og beholde avlsdyrene på farmen så der alligevel kom noget ud af eventet. - Godt at der er en butik så man kan købe diverse gode ting, men ærgerligt at der skulle indleveres så mange dyr. - Er normalt meget glad for avlsevents.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.