Julerockens hemmelighed spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 14 December 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. bønderne

bønderne Junior ekspert

Prøver lige igen : der skal stå ....plus 28.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej bønderne

I starten af eventet var der en fejl omkring det felt ifm rækkefølgen man valgte at dyrke de forskellige afgrøder/områder
    Siden er fejlen rettet så ikke flere blev ramt.
    Det lyder som om du er en af de få der nåede at blive ramt af fejlen inden den blev rettet.
    Du skal blot skrive til support og forklare problemet så får du hjælp til at løse det :)

3. bønderne

bønderne Junior ekspert

Tak for svar og god jul !
    v h bønderne

4. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Forum-lærling

Jeg tænker, at en ranke, der kan høstes to gange pr år skal være virkelig god....

Migmig63 og benadk synes godt om denne.
  5. MOD-Ara

Hej

Nu vil jeg også mene at udbyttet af Julerockens hemmelighed-ranke 2 er ret godt ;)

6. tigeranja

tigeranja Forumnoob

Hei. Jeg får ikke låst opp en av oppgavene i #1. Jeg har levert absolutt alt, unntatt julekuler i et av "kryssings-punktene". Den er fremdeles låst, selv om jeg har nok kuler og alle andre kriterier er oppfylt.

Mvh
    Tigeranja

7. MOD-Ara

Hej

Du er lige flyttet her til tråden med spørgsmål og debat om eventet hvor svaret på dit spørgsmål findes :)

Det lyder nemlig som om du skal prøve at læse mit svar til anden spiller >her<

8. duddi2

duddi2 Forumnoob

Hej
    Jeg er færdig med julerock 1 og 2 men har en sølvnøgle i overskud.
    Er der nogen der ved hvad den skal bruges til

9. MOD-Ara

Hej

Den skal du ikke bruge til noget - den veksles efter eventet som altid med overskydende eventgenstande :)

duddi2 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.