Hjælp til at betalemed ny Visa kort

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tovepigen, 21 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg har fået ny Visa kort og har endelig råd til at KØBE lidt moseguld - MEN uanset hvad jeg gør, så vil det ikke lykkedes.
    Slettede konto fordi den gamle Visakort var "udløbet" og jeg brugte den ikke tit
    Så kan jeg ikke få det nye oprettet.
    Har kontaktet Suport - men de skemaer der skal udfyldes omhandler ikke mit problem - så hvad gør jeg

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Din tråd er lige flyttet da jeg ikke kan konstatere fejl på funktionen.

Du går ind i banken, trykker på knappen øverst til højre der hedder "Status og opsigelse" der vælger du slet dine personlige betalingsoplysninger.....

Derefter kan du gå i banken igen vælge den moseguldspakke eller andet du vil have - gå til kasse og vælge betal med kreditkort - der indtaster du så dine nye kort oplysninger....

Se også i Betalings FAQ sektionen >her<

3. Tovepigen

Når jeg nu trykker på "Status og opsigelse" vises et skilt, hvor jeg opfordres til at skrive til Suport - hvilket jeg nu har gjort - efter bedste evne . Håber på svar. FastPay er ny for mig, det forvirrer mig også (undskyld)

4. MOD-Ara

Hej

I banken skulle det gerne se ud som vist i den FAQ jeg lagde link til i mit tidligere svar - altså både mulighed for at kontakte support og derunder en slet af betalingsoplysninger funktion.

Er der ingen slet funktion har du ingen betalingsoplysninger gemt og kan dermed blot vælge den MG pakke du ønsker, tryk gå til kassen, vælg som herunder

Dernæst vælg om du vil gemme dine kreditkort oplysninger og få 10% ekstra ved fremtidige køb eller ej

Dernæst indtaster du dine kortinformationer og trykker "køb nu"

5. Tovepigen

Jovist selv jeg kan "næsten" finde ud af det - På mystisk vis kom jeg til at bestille 2 gange det samme Moseguld beløb. Det var jo ikke meningen - men sådan kan det vel gå :cry: PS Tak for hjælpen

Sidst redigeret: 21 August 2016
  6. MOD-Ara

Hej

Godt at høre det til sidst lykkedes :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.