Bug “Farmerama Unity/WebGL Client Open Beta”

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af Pindgris, 28 September 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Kære Farmere,

    Tak for din deltagelse i Unity WebGL Open Beta.

    Din rapport vil hjælpe os med at forbedre den samlede oplevelse og fjerne alle problemer.

    Før du begynder at oprette en fejlrapport, skal du tjekke, om din fejl allerede er rapporteret af en anden spiller. Du kan finde en liste over kendte og videresendte problemer i post 2 i denne tråd, vi vil løbende holde den opdateret.

    For hver fejlrapport behøver vi følgende detaljer:

    Bruger ID
    Dato og tid
    Dit land
    Placering i spillet (som f.eks. Farmerhjulet, Magisk Bønnestage, Regnskoven, Daglig Login Bonus eller Håndværkerkvarteret)
    Detaljeret fejlbeskrivelse, hvis det er muligt, inklusive skærmbillede og hyppighed (hvor ofte vises fejlen: en gang, altid, nogle gange?
    Hvis du kan: trin for trin at gengive problemet.


    Desuden ville det være dejligt, hvis du kunne gennemføre dataindsamlings undersøgelsen, især når du rapporterer en fejl .: https://forms.gle/ZyQCdEHonQZJVuJM6

    Hvis du har spørgsmål, kan du besøge vores FAQ

    På forhånd mange TAK

    Dit Farmerama-team
     
    Sidst redigeret: 28 September 2020
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Rapporteret bug liste

    Listen vil løbende blive opdateret, når der er
    ledige hænder til at gøre det.
    Manuel høstning af blå skovskade stald. Den kan høstes igen og igen. Kun med høsthjælperen lykkes det mig at kunne muge ud og starte stalden igen.


    MEGET svært at få lov at skrive i søgefeltet i inventaret

    Problematisk manuelt at in taste antal foder der skal sættes i gang i fodermøllerne

    Min såmaskine er umulig, at bruge i unity, den forsvinder inden jeg når at se afgrøderne

    problem ved manuel høst og ved høst af gårde

    roterende blomst i stedet for sugemallesø

    Alle ovenstående meldinger er rapporteret og dermed kendte, de vil blive udbedret hurtigst muligt.
     
    Sidst redigeret: 2 Oktober 2020
  3. Farm4

    Farm4 Forum-lærling

    roterende blomst i stedet for sugemallesø problem ved manuel høst og ved høst af gårde.
     
  4. Farm4

    Farm4 Forum-lærling

    ballon skydning i renzo registrere ikke noget som helst
     
  5. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    skærmbilledet ændre sig ikke så man kan se når ens afgrøde er færdig

    Bruger: lise1606Id: 25624662
     
    Migmig63 synes godt om dette.
  6. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    har også problem med sugemallesøen og ballonskydning i renzo og ved manuel høst af marker og gårde trykker jeg på en mark sker det også at når jeg flytter musen bliver markerne tåget
     
  7. Farm4

    Farm4 Forum-lærling

    skal jeg så nye afgrøder kan jeg ikke skifte side via pilen bliver bare logget af
     
    -sylfiden- synes godt om dette.
  8. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Min såmaskine er umulig, at bruge i unity, den forsvinder inden jeg når at se afgrøderne.
    Dk kl 20 ,både hovedgård og plantagen
     
    Sidst redigeret: 30 September 2020
  9. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    Umiddelbart virker det til at man ikke manuelt kan taste antal foder der skal sættes i gang i fodermøllerne?
    (det kan være det kun er hos mig den er gal)

    Derudover oplever jeg det er endog MEGET svært at få lov at skrive i søgefeltet i inventaret.
    (webklient Firefox)
     
  10. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Bruger ID: 55740176
    Dato og tid: 30/9 2020 kl. ca. 19
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : Hvor som helst
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Manuel høstning af blå skovskade stald. Den kan høstes igen og igen. Kun med høsthjælperen lykkes det mig at kunne muge ud og starte stalden igen.
    Browser: Safari
     
  11. benadk

    benadk Kommende forfatter

    Bruger ID: benadk: 52111408
    Dato og tid: 02-10-20
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : Hvor som helst
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Muse pil skifter til alt forstår hånd pil så man kan ikke ramme præcis med den dobbelt forstår hånd den udlægger spilet
     
  12. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Bruger ID: 55740176
    Dato og tid: 6/10 2020 kl. 09:51
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : Hvor som helst
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Enterknap virker ikke længere. Jeg skal derfor bruge museklik alle steder. f.eks. kunne jeg førhen klikke på en bare i markedshallen... og klikke enter for at købe den. Jeg kunne også efter kørsel i hjulet, ved 1. præmien.. trykke enter for at få vinduet væk.. osv osv...AT enterknappen ikke virker giver virkelig mange ekstra museklik.
    Browser: Safari
     
  13. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Bruger ID: 55740176
    Dato og tid: 6/10 2020 kl. 09:52
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : Indstillinger
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Efter besøg i indstillinger, kan man klikke "TILBAGE"... men så loader den spillet forfra i flash og hopper væk fra Unityversionen
    Browser: Safari
     
    spillemus57 synes godt om dette.
  14. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Bruger ID: 55740176
    Dato og tid: 6/10 2020 kl. 09:56
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : marker
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Når en mark er høstklar vises den som en ny mark der ikke er vandet eller gødet. Man kan altså ikke se den er færdig.
    Browser: Safari
     
    eapdaman og benadk synes godt om denne.
  15. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    bruger ID:34085225
    dato og tid:8/10 2020, kl. 22.37
    dit land: Danmark
    Placering i spillet: på hovedageren
    detaljeret fejlbeskrivelse: har et item som er placeret på hovedageren på 2 af mine farme "auto-krans 5000"... loadeblomsten kører, men itemet vedbliver at være usynligt....jeg er så en af dem, der også har en farm på explorer og den kører faktisk aller bedst af farmene - OBS! Abiu træerne på baharama kører også med loadeblomst og er usynlige...
    Browser: chrome & firefox
     
    Sidst redigeret: 9 Oktober 2020
  16. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    Bruger ID: 16610300
    Dato og tid: 9/10-2020 7.30
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : alle områder
    detaljeret fejlbeskrivelse: Lagerhoteller (Menageri,Industrihal, arboret) bliver ikke vist som færdige (det lille skilt). Har først lagt rigtigt mærke til det nu, men mindes ikke at have set lagerhoteller markeret som klar til høst på unity overhovedet.
    Browser: Firefox
     
  17. tika

    tika Forum prof

    Bruger ID 1461831
    Dato og tid 9/10-2020 kl. 8:40
    Dit land Danmark
    Placering i spillet : alle områder
    detaljeret fejlbeskrivelse: man kan ikke bruge sæsonen i unity den er helt tom.
    Browser: chrome og firefox
     
  18. karsefarmen

    karsefarmen Junior ekspert

    Bruger ID: 55295627
    Dato og tid: 11-10-2020
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : Hvor som helst (PT: placeret på vildmarken)
    [​IMG]
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Som billed viser, har guldblads træet en rød plet.
    Browser: Opera - Version:71.0.3770.228
     
  19. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Bruger ID: 55740176
    Dato og tid: Hele tiden
    Dit land: Danmark
    Placering i spillet : stalde og animationer
    Detaljeret fejlbeskrivelse: Jeg kan ikke slå animationer fra som jeg kan i den gamle version (den er slået fra i indstillinger, men animationerne er der alligevel). Det hele blinker og især når jeg bruger staldknægten så sker der en masse når jeg muger ud, fodre og vander. Så der er så meget grafisk der sker, alt alt for tung for min lille computer.

    Derudover.. På gamleversion blinker staldene når jeg fodre med staldknægten, og der ikke er mere foder. Således opdage jeg at jeg er løbet tør for foder. I den nye version blinker det uanset.

    Browser: Safari​
     
  20. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    Bruger ID: 34085225
    dato og tid:generelt hele tiden
    dit land. Danmark
    placering i spillet: ?
    Detaljeret fejlbeskrivelse: 1) så-skemaet på høsthjælperen tager lang tid om at komme frem og hvis man bladrer til f.eks. til side 2 og såer noget på den side, bliver man automatisk sendt retur til første side bagefter... dvs man på næste område skal bladre igen hvis man vil så den samme afgrøde der... på flash vedbliver med at være der hvor man bladret hen, til man selv vælger andet og det er meget nemmere.... ville ind og åbne kasser og hver gang jeg havde åbnet en kasse, blev jeg smidt tilbage til side 1 og måtte bladre hen til kasserne igen... og sådan blev det jo ved... måtte hurtigt skifte til Flash, inden jeg helt blev idiot og temperamentet kogte over...
    2)når man giver susis supergødning og turbogødning kan det ses idet jeg giver det, men det bliver ikke ved at kunne ses og man ender med at tjekke om og om igen, om man har glemt det...
    3) høsthjælperen følger på mærkværdig vis med ind i skyerne... det lader til at man godt kan høste med den derinde... for gjorde det ved en fejl første gang...
    men hvis man vil se de ranker man høster, så skal man bruge den dertil hørende mejetærsker i venstre hjørne... når man så skifter område, så forsvinder høsthjælperen efter lidt tid...
    4) Mareridstårnene er blevet til huse : kæledyrshaven
    browser: chrome - firefox - egde
     
    spillemus57 og benadk synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.