visdomstre avling / babyboom

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af omar1995abc, 27 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. omar1995abc

    omar1995abc Forum-lærling

    hei
    jeg lurer bare på noe om jeg har forstått det riktig: når det kommer til runen babyboom i visdomstreet så står det her i Fag: Har man indløst runen:Babyboom på Visdommens træ
    har man 20% chance for at få 4 normale dyr tilbage efter avl eller regelmæssigt at finde et avlsdyr.

    så når jeg avler for eksempel 4 høner da har jeg 20 % for å få dem tilbake sammen med han eller en tilfeldig valgt avlsdyr?
    i så fall for de som ikke har løst denne runen er sjansen 10 %?
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Babyboom runen betyder at du har 20% chance for at opleve babyboom ved høst af dine avlshoteller selvom mini eventet Babyboom ikke kører.......

    håber dette er forståeligt :)
     
  3. omar1995abc

    omar1995abc Forum-lærling

    takk for svar ;) :D
    men hva er en babyboom?
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Under babyboom får du mere end 1 dyr i udbytte i dit avlshotel. Du kan læse mere om Babyboom i FAQ for mini event/tilbud som findes i Event FAQ rubrikken.
     
  5. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Medmindre BP har ændret det så er dette desværre ikke korrekt ... ved babyboom har vi chance for "store overspring" hvor vi ved normal avl "kun" kan springe 1 og i meget sjældne tilfælde 2 trin over ... runen der spørges til giver 20% chance for enten 4 grunddyr ( babyboom giver kun 2 grunddyr hvis det er grunddyr der er udfaldet ) eller en gang avl som følger de almindelige avlsregler, altså ikke med babyboom bonus chancen for større overspring.
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Bifido

    Jeg har citeret en del af dit indlæg som ikke er korrekt.........

    runen giver 20% chance for at få 4 alm dyr retur eller regelmæssig chance for at finde avlsdyr.
    Dette avlsdyr er et tilfældigt avlsdyr og følger derfor ikke avlsreglerne - præcis som det er tilfældet under babyboom eventet.

    Mit svar om at runen giver chance for at opleve babyboom (få flere dyr end ved alm. avl uden rune) selvom Babyboom eventet ikke kører er derfor helt korrekt. Derfor hedder runen også: Babyboom ;)

    Runen, babyboom og alm avl er beskrevet i FAQs flere steder her på forum

    Da trådstarter har fået svar og har takket lukkes tråden.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.