Visdommens træ opdatering feedbacktråd

Diskussion i 'Spil feedback' startet af MOD-Ara, 23 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Visdommens træ opdatering
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Farmerama Teamet
     
    Sidst redigeret: 24 April 2018
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    :D:inlove::D:inlove::D:inlove::D:inlove::D:inlove::D:inlove:

    Vildt fede opdateringer der kom :):):)
    Især den med vandbeholdningen, mødingen..... De er jo alle fede på hver deres måde :D:D

    Så et stort tak
    herfra må meger meget godt sendes til systemudviklerne :):)
     
    -natkat-, Tuppehøne og hveps synes godt om dette.
  3. hveps

    hveps Avanceret

    Det er så godt med nye runer. Jeg er især glad for at der kommer mere fart på træerne.......men de er alle gode. SUPER:);)
     
    -natkat-, ofeia og Tuppehøne synes godt om dette.
  4. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    dejligt at der sker lidt - og en mulighed for at alle kan få et trylletræ er en god (men dyr) bonus
     
    ofeia og -natkat- synes godt om denne.
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Masse herlige nye runer! Takk :D. Brukte opp det meste jeg hadde spart opp på større gjødselhaug og trylletre. Gleder meg til å låse opp flere.
     
    ofeia og -natkat- synes godt om denne.
  6. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Synes det er gode runer... Har brugt alle mine stjerner på hurtigere træer. Men har da stadig noget vej endnu, for at kunne låse alle de nye runer op. Så er der lige at give sig i kast med :):):):):D:D:D
    Det at kunne opgradere træer, stalde og afgrøder med runer tages imod med kyshånd... Gerne med større udbytte, nedsat produktions tid og flere ep. :):p:D
     
  7. tika

    tika Forum prof

    mange tak for de nye runer :)