Visa kort

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af Tovepigen, 1 April 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Hjælp ....TAK
    Jeg har fået et nyt Visa kort og kan derfor ikke bruge det gamle (har mistet det)
    Hvordan opretter jeg det nye Visa kort, så jeg kan købe Høstmaskinen igen ???
     
  2. vildtsogaard

    vildtsogaard Afhængig

    Gå til butikken , øverst venstre hjørne, vælg status og opsigelse, der kan du slette det gamle kort og taste det nye ind :-D
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg kan godt slette personlige betalingsinformationer .(under min konto)... men ikke indsætte et nyt kort ???
     
  4. Grønært

    Grønært Forum greve

    Hvis du går ind og vil købe høsthjælpen, får du lov til at taste dine betalingsinformationer ind
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    ÅÅÅÅ ja..... Tak Hvor er det bare dejligt, at jeg/vi kan få hjælp af jer, der #ved besked# ...Jeg er virkelig glad for jeres hjælp ...Forum kan være svært at finde rundt i God Påske


    Lige 1 spørgsmål til :::::
    Skal Visa kort taste s ind hver gang ... og Mit ID (hver gang)
     
    Sidst redigeret: 1 April 2024
  6. Grønært

    Grønært Forum greve

    Nej det skal det ikke. Når du har valgt høsthjælperpakken og bedt om at betale med
    kreditkort kommer du videre til dette og hvis ikke de 10% er vinget af, så gør du det.

    [​IMG]

    Det næste vindue skal gerne være der, hvor du indtaster dine oplysninger
     
  7. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Fint nok .... Skal jo først købe Høsthjælp om 1 mdr. igen ...Blev bare usikker om fremtidige køb ...Endnu en gang Tak
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Tråden lukkes da spørgsmål er besvaret af hjælpsom farmer :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.