Vintermarkedsmagi 1-3 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 December 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Vintermarkedsmagi 1-3

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Hvorfor har jeg ingen drops (glasskåle) fået? Skovlysningen var fyldt med hortensia!
    Er der noget jeg har overset

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Eventet questen startede kl 10 og alt fungerer som det skal.
    Har du kigget det rigtige sted efter dine drops?

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Da jeg kom tilbage efter 1 time var der drops. Der var også problemer med en anden farm, men nu er alt ok. Jeg loggede ind første gang ca. 10.10 og tjekkede at eventet var startet
    God nytårsaften

5. kehlet

kehlet Forum hertug

Hvad sætter I andre i skovlysningen for at få nok drops? Jeg synes dropraten er utrolig lav her i tredje del. Jeg havde ellers glasskåle med over som jeg vandt i anden del, men mangler stadig mange. Jeg har prøvet med både lange og mellemlange afgrøder

6. plerik

plerik Exceptional talent

jeg har fra eventet startede og ind til nu fået 44 stk glasskåle drop . har blandt andet haft gule roser og andre langtids afgrøder . mangler lige nu 56 stk glasskåle med 8 t og 30 minuter tilbage . det kan vist ikke lade sig gøre . så ja der er noget galt med dropraten . har lige nu orange stedmor og de står til at gi 1458 ep på wn 1x1 mark på grund af ep boostere .

7. trunte68

trunte68 Forum indbygger

.
    Jeg har mange træer i skovlysningen, og kan ikke klage over dropraten

8. plerik

plerik Exceptional talent

har så lige høstet for sidste gang og orange stedmor gav en høst på 10 stk drop . og fik en 1 stk tidligere idag ved høst træer . så ialt 55 stk glas skåle i drop . og havde 13 stk fra sidste del af eventet . men kun nok til at lave de 2 første opgaver færdige . det må siges at være en skidt drop rate .

9. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Jeg har lige fået vekslet mine glasskåle jeg havde tilovers, i alt 283 stk. Jeg færdiggjorde eventet efter anden høst fredag, altså samme dag som eventet startede.

Jeg stiller mig derfor totalt uforstående overfor de manglende drops hos dig, der er dog noget der siger mig at du ikke udnytter de bonus du har tilrådighed, 1 stk ved høst af træer, det virker helt usandsynligt, da jeg ud over 3 lagerbygninger, kun har høstet træer i skovlysningen og dels var færdig få timer efter eventstart og dels har så mange i overskud.

Jeg har lagt mærke til at du ofte har problemer med netop drop, så jeg anbefaler dig at tjekke dine bonus muligheder og så benytte dem der er mest gavnlige for den type event du deltager i og generelt for den type afgrøder, avl m.m du dyrker. Jeg er sikker på det vil give dig et langt bedre udbytte.

Husk du kan finde en masse info i FAQ sektionen og du er selvfølgelig også velkommen til at spørge her, hvis du ønsker hjælp til noget. Lige som du har mulighed for at spørge dine med spillere til råds.

Med venlig hilsen
    Pindgris

10. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg manglede også drops på denne farm ved event slut. Jeg havde lange afgrøder i.
    Jeg har tidligere prøvet med træer når der var mulighed for både træer og afgrøder som her, men har aldrig haft held med træerne. Derfor skiftede jeg heller ikke over til træer, eventet var jo kort så hvis træerne gav endnu mindre end afgrøder turde jeg ikke spilde tiden
    :oops:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.