Vinderslag 5 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 3 Juni 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: Vinderslag 5

    Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Igen et event med gode gevinster hvis man brugte mange RM
    Jeg mangler knæleren og satsede på at bruge lidt ekstra. Men nej jeg havde glemt at have heldet med mig og efter 90 spil var jeg kun nået til level 46! En anden farm her i huset var efter 73 spil nået til level 45. Det er et minus for mig på 20%, så ingen knæler til mig. Jeg føler det uretfærdigt, da der bliver spillet ret ens på farmene, jeg er premium spiller og bruger derfor normalt penge i spille, så det er ikke pga gratis spil at jeg skulle få så dårlig en score
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  3. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    92 spil, og alligevel nåede jeg ikke engang halvvejs. Det tror jeg ikke jeg nogensinde har i disse events, men der vinder nærigheden altså.
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg synes dette er et morsomt spill. Jeg har med årene begynt å ta det hele med knusende ro om jeg ikke rekker alt i et event (med mindre det er en ekstra spesiell gevinst), og heller delta på det jeg rekker og får til. I dette eventet er terningspillet morsomt i seg selv, og jeg rakk neste å spille alle rundene, foruten 4. Ja, ja. Jeg liker at vi har noen eventer som stadig kommer tilbake.
     
  5. tika

    tika Forum prof

    et sjovt event, kan godt lide terningspillet fik en del gode ting og altid dejligt med et event med mulighed for at komme langt:)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.