Vinderslag 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Vinderslag 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback (så langt):
    Egentlig ikke så hyggelige fyrer disse gamblerne ;). Jeg synes ikke jeg får noe særlig resultater av terningene, så dette kommer til ta tid:sleepy:.
    Jeg synes det var litt rotete og uoversiktlig info i spillet, blant annet kunne de to laveste poengscorene i oversikten på høyre side vært plassert øverst, ikke nederst, slik at det kom kronologisk nedover. Jeg har ikke helt knekt koden med disse grønne fluebenene og andre hint som gis på høyre side, det hele er som sagt litt rotete.

Jeg syns egentlig temaet for eventet er litt langt utenfor farmeramas verden. Jeg synes man godt kan holde seg litt mer innenfor gårdsdrift / naturbruk i eventene enn det som av og til er tilfelle (f.eks ufoer, husvask, fotballspill og gambling med terninger, for å nevne noen)
    Gevinstene er bra, og spillet er en grei blanding av flaks / uflaks og noe mulighet til å påvirke resultatet med å velge terninger for neste kast. Men jeg har mest uflaks og mistenker disse karene (Borsty og Grå D. Igerøyskatt på norsk) for å jukse med terningene :p.
    Jeg er spent på hvordan dette vil gå.
    Hilsen Tuppehøne, id 15368395

3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg deltager ikke i dette event da jeg ikke kan overskue hvad det kræver

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er ikke så vild med events hvor det kommer an på held.Jeg har aldrig held i spil og synes det er træls at lægge så mange timer i spillet og så gevinsten ikke svarer til indsatsen, Et plus var der dog denne gang, at hvis man kastede terningerne 40 gange, så var ranken hjemme.
    Ellers udmærkede præmier og grafik

BenteAndreasen synes godt om dette.
  5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg fik ranken - men hvor det dog kneb med Raflebægerne - indtil jeg droppede staldene og plante roser. Det var et sjovt event's (kan godt lide at spille zatsy) Og gevinsterne var ok- specielt gårdmønter. Stalde og træer, får jeg som regel ikke så meget ud af; men spændingen er der alligevel, hver gang.

6. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Det var et herligt, og godt event for mig, fik ranken, plus div. ekstra gode gevinster.
    Tak for eventet.. Grafikken var også i top..
    Mvh. vandijk1955

7. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg er normalt ikke tilhænger af events, hvor det drejer sig om tilfældigheder/held i forhold til, hvilke gevinster, jeg opnår, men da jeg godt kan lide at spille yatzy, var dette event faktisk ret sjovt. Jeg nåede ikke så mange gevinster, men der var spænding ved hvert slag.