Vildmarken vil ikke låse op

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af prettypets, 14 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. prettypets

prettypets Forumnoob

Jeg har fået 12 naboer, men min vildmark vil stadig ikke åbne sig. Er det fordi de ikke er aktive nok, eller hvordan?
    Har prøvet at opdatere siden, slette cache, logge ind og ud, et par gange osv. men der sker ikke noget
    Mvh
    prettypets

2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej prettypets.

Nu ved jeg ikke hvilket level, du er kommet til, men der er først adgang til Vildmarken fra level 17
    Se >>Her<<
    Mvh. vandijk1955

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej prettypets

Velkommen på forum :)

Vildmarken er lidt speciel. Der er adgang fra level 17 og kræver naboer for at blive låst op som du har fundet ud af.
    Den ryddes stykke for stykke.
    Jo flere naboer du har - jo mere af Vildmarken bliver ryddet.

For at naboer kan hjælpe med at rydde Vildmarken kræver det først og fremmest,
    at de har godkendt dig som nabo når du har søgt om naboskab.
    Har naboen endnu ikke godkendt vil denne i nabolisten ses som lidt utydelig/uklar.

Hvis du har fuld naboliste hvor alle har godkendt dig og Vildmarken stadig ikke er fuldt ryddet,
    vil jeg anbefale dig at rense din cache/Flash cache. Læs mere >her<

Håber dette hjælper dig.

4. prettypets

prettypets Forumnoob

Tusind tak for svar :) Der er et par stykker, der er uklare, i min nabo-bjælke. Men jeg har da fået plads til et par marker derovre, nu :)