"Vildere med dyr" avls event spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 6 Oktober 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Vildere med dyr avls event 2016

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. nillemc

nillemc Forum ekspert

Det var da godt nok kort tid efter det andet avlsevent - er min umiddelbare reaktion.

-natkat-, luna, johnhan og 2 andre syntes godt om.
  3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

ja og der skal igen bruges enormt meget pf for at fuldføre eventet.

-natkat-, paulaj, .Gusse. og 1 anden person synes godt om dette.
  4. hveps

hveps Avanceret

enig med ovenstående,, eventet ser rigtigt godt ud med meget fine præmier, men lige tidligt nok efter det andet avlsevent når man tænker på mængden af powerfoder der skal bruges

-natkat-, Letmatrosen, .Gusse. og 1 anden person synes godt om dette.
  5. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Ja, Super-ærgerligt at det kommer så tæt på det andet avlsevent! Jeg synes ellers at Bigpoint plejer at styre det fornuftigt.
    Tre ting kunne hjælpe lidt på det:
    1. at man kunne sende eventgaver til naboerne,
    2. at trylletræet gav et eventdrop
    3. at man også kunne producere powerfoder på Bahamarama.

-natkat-, Greenmama62, paulaj og 2 andre syntes godt om.
  6. tjocker

tjocker Forum general

Så er jeg færdig med dette avlsevent.
    Ligesom sidste gang et sjovt og anderledes event. Tak for stalde + røde opdateringer samt stiklinger.
    Som jeg skrev sidste gang er dette den bedste måde at få nye stalde og produktions stalde på.
    De hemmelige stalde og stiklinger ved jeg først senere hvad giver mig(venter spændt).
    Jeg brugte omkring 600 powerfoder.
    Dog vil jeg sige at antal powerfoder vi skal bruge er alt for meget når I lægger 2 avlsevent så tæt på hinanden, I giver ikke tid til at man kan lave det selv i møllen.
    Enten skal I give mere powerfoder i gevinst eller også skal der gå længere tid imellem avlsevent.

BenteAndreasen, -natkat-, luna og 7 andre syntes godt om.
  7. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Super med et event med højere sværhedsgrad, men handler lidt for meget om 'emblemer', som er lig forbrug af pf. I øvrigt rigtig flotte nye stalde, særligt hajerne pryder min farm, og også rigtigt fint med partybiletter.

tjocker synes godt om dette.
  8. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Der er nogle rigtig gode gevinster i dette event. Specielt er jeg glad for at have fået salamanderhule, hængekøjefabrik, hajbassing og en tigerindhegning. Når der nu skal bruges så meget powerfoder for at gennemføre eventet, så synes jeg, der burde have været mere powerfoder som gevinst, da det jo ikke er ret lang tid siden, vi sidst havde et avlsevent.

Fremover vil det være dejligt, hvis der går længere tid imellem avlseventene, så vi kan nå og lave noget mere powerfoder.

Det virker ulige fordelt, at der kun kan bruges frøer for at få grønne emblemer, mens der kan bruges mange forskellige dyr for at få de blå emblemer. Det ville være rart, hvis dyrene kan inddeles i nogle andre kategorier fremover, så der kan avles på lige mange dyr i de forskellige kategorier.

Ellers et rigtig fint event, men hårdt at gennemføre, så sværhedsgraden "svær" er helt på sin plads.

hiawata, marianne-rynkeby, Fr-jensen og 6 andre syntes godt om.
  9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Supert å få nye staller på denne måten. Da vet man hva man får, og det er fair game, i motsetning til å vinne mystisk stalbygger, der man blir skuffet gang på gang etter store innleveringer.
    Jeg kan forstå at mange mener det blir mye forbruk av PF, særlig så tett på det forrige. Det gjorde at jeg nøyde meg med å få haibasseng og salamanderdemning. Med bare ett dyr å avle på i to av oppgavene, slet jeg med å ha nok dyr til å fullføre, og kjøpte frosker (= frø?) for en liten formue på markedet.
    Jeg reagerer fortsatt på at det er vanskelig å beregne hvilke avlsnivå man vil beholde og hvilke man vil avle videre på. Dette har også sammenheng med at det er uoversiktlig i avlshotellet, hvor stor verdi de ulike nivåene har. Jeg går også surr i rekkefølgen på alle avlsdyrene, siden jeg ikke kan se noe system i navn / utseennde/ farge eller annetsom viser hvor i rekken de ulike avlsdyrene er.

luna, bondeknold70, jensen3661 og 1 anden person synes godt om dette.
  10. tika

tika Forum prof

dejligt event med gode gevinster,:) måske lidt for tæt på det andet når der skal bruges så meget powerfoder

kehlet synes godt om dette.
  11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Tak for alle jeres kommentarer.

Vi har samlet det og sendt afsted.

vi håber i også i forbindelse med kommende events vil dele jeres mening med os på en konstruktiv måde.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.