"Vild med dyr" V spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. "Vild med dyr" V avls event 2017

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Er det rigtig forstået, at hvis jeg høster ranken Vild med dyr festival får jeg avlstiden forlænget med 20%. Det vil sige, at et avlshotel der tager 5 timer kommer til at tage 6 timer og 12 minutter?

BenteAndreasen synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

Hej

FAQ er lavet ud fra de oplysninger jeg havde til rådighed.
    Jeg har allerede i formiddags forhørt mig i systemet omkring rankens udbytte/bonus og afventer svar......

Opdatering:
    Magisk Bønnestage ranke ændringer modtaget - FAQ rettet til

Sidst redigeret: 10 Oktober 2017
    kehlet synes godt om dette.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Babyboom ikke annonceret, men måske vi ikke skal have det denne gang?
    Avlshotellet er ikke sat op til eventavlsdyr, det har det ellers altid været, gøres det ikke denne gang?

5. MOD-Ara

Hej

Som altid må der følges med i OA sektionen for at se hvad der er af events/mini events.

Hvad angår Avlsstalden så er dette avls event ikke basseret på enkelte specifikke dyr men istedet dyrekategorier...
    så mit gæt er at det er derfor der ikke er noget "sat op" til event i avlsstalden - men vil da anbefale
    det evt. var noget du tog op i feedbacktråden....

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak for svar, men sidste gang jeg lagde en feedback fik jeg en advarsel af Pindgris, så der kommer ikke mere feedback fra mig, desværre.

7. MOD-Ara

Jeg kan kun beklage at du ikke ønsker at give feedback for kun på den måde kommer
    din oplevelse og mening om spillet og dets indhold videre til spiludviklerne.
    Fortsat god fornøjelse med eventet

8. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Er jeg den eneste, som savner flere pladser til buffs, nu hvor der er flere events i gang på samme tid, lige nu mangler jeg plads til pink gelè til avls-eventet... Øv øv øv

ægget, ofeia, johnhan og 3 andre syntes godt om.
  9. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Nej du er ikke alene om at savne plads til fler buffs, jeg savner generelt flere guld-pladser.

ofeia og BenteAndreasen synes godt om denne.
  10. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg har vundet en hummerpool de skal vel fodres med hummer eller ..........
    Fortsat god søndag zikkah

11. MOD-Ara

Hej

Jeg vil som anbefale at smutter en tur forbi spil FAQ sektionen - og evt. læser FAQ for Hummer ;)

12. ægget

ægget Forum-lærling

er nødt til at spørge selvom det evt. lyder lidt dumt... har kigget FAQ for magiske ranker osv. men...
    mit spørgsmål er: hvad vil det egentlig sige at "vild med dyr" ranken bl.a giver 500% ep i 6 timer for avlshoteller???
    har prøvet at høste ranken og derefter høste avlshoteller. men der gik ikke ep ind af den grund... troede faktisk at det med ep ved høst af avlshoteller var en saga blot, efter at hotellerne flyttede fra jordarealerne til eget hus...

13. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej ægget
    Hvis du prøver at gå ind i avlsstalden, så kan du på billedet i højre side se at der står oversigt med gul skrift, lidt længere nede står der total også med gul skrift, under det står der parfume:, erfaring: og bonus:... Erfaring er lig med EP...
    Håber det jeg har skrevet giver mening...

Mvh og god aften

zikkah og Hanne1964 synes godt om denne.
  14. ægget

ægget Forum-lærling

takker... det er da dejligt mht. EP`ene.... det er lige med at se skoven for bare træer... må indrømme jeg aldrig har kigget nærmere rundt i avlshotellerne, men bare har fokuseret på selve avlen og antal af parfumer....

BenteAndreasen synes godt om dette.
  15. zikkah

zikkah Afhængig

Tak for hjæp fandt det så under FAQ ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.