"Vild med dyr" V avls event 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for "Vild med dyr" V avls event 2017

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Godmorgen og god weekend alle medfarmere, her er så min feedback;)

Hurtigt lille event... Generelt kan jeg godt lide, at avle dyr og syntes det er spændende at se om jeg er heldig at få nogle fine overspring (jeg avler kun når der er babyboom)...

Positiv feedback: Fint at der ikke skal bruges så meget modværdi og ikke bruges store mængder af power-foder, præmierne er gode og en ranke er jo altid velkommen...

Negativ feedback: Det ødelægger desværre en hel del af spilleglæden, at der mangler pladser til buffs (grundet flere events på samme tid), jeg bryder mig heller ikke om at babyboom + salg af power-foder kun er der en del af eventet...

*pixie*, Hanne1964 og benadk synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.