Vild med dyr spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Vild med dyr avls event 2016

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. tjocker

tjocker Forum general

:D Så er jeg færdig og måtte bruge ca. 5-600 powerfoder. Heldigvis havde jeg nok dyr + avlsdyr, så de der emblem var ikke noget problem. Er virkelig glad for min nye skateboard fabrik, tikifigur produktion og krabbebassin samt de røde opdateringer. De hemmelige stalde og træer ved jeg først senere.
    Dette er 100 % den bedste måde at vinde nye stalde på - nemlig som gevinster fremfor at de skal købes for MG.
    Tak til BP for et anderledes men sjovt event. Dejligt at man kan bruge sine avlsdyr til noget.

benadk og BenteAndreasen synes godt om denne.
  3. hveps

hveps Avanceret

Et godt event hvor der skal bruges rigtigt meget powerfoder, men det er jo også et svært event. Præmierne er rigtigt gode, synes det er dejligt med nye flotte stalde. Opdagede lige at der er annonceret babyboom igen, det er rigtigt godt, jeg skulle nemlig lige til at skrive at det første var lige lovlig kort og sent (for de yngre spillere ; )god avl!!!

4. tika

tika Forum prof

tak for et godt event og de gode præmierne god grafik sjovt at se de dyr i event vidueet bevægerer sig :)

5. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Dejligt event, overskueligt og gevinsterne undervejs er mere alsidige end sædvanlig bla, er der lukket lidt mere op for posen med guldbananer og så er det altid spændende med de mystiske stalde og stiklinge og selv om jeg ikke får opgraderingerne så er det tomlen opad herfra hilsen Letmatrosen

6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg liker eventet. Dette er en fin måte å introdusere nye staller og verksteder på. Jeg hadde samlet opp mye kraftfor, fra tidligere event som premie, og fra gode naboer som handler slik at det "dryypper litt på meg". Derfor er jeg snart i mål, og gleder meg over de nye stallene. Det er gode premier, som passer til den ganske store innsatsen man legger i det. Mye kraftfor og mange dyr som har vært spart på låven til de kom til nytte, slik som nå. Vakre tegninger av dyrene og grafikken fungerer godt.
    Det eneste jeg reagerte litt negativt på, er at det er vanskelig å planlegge hvilke dyr (nivå) som som skal avles for å få best uttelling. Hvis det hadde vært synlig hvilken verdi hvert dyr på de ulike nivåene hadde, allerede når vi avler dem, så ville det gjort det enklere. En slags tooltip når vi hoder markøren over , eller noe.

Letmatrosen og Fr-jensen synes godt om denne.
  7. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Det her er efter min mening et rigtigt godt event - men selvfølgelig svært, da der skal bruges vildt meget powerfoder, hvis man vil gennemføre. Der kan selvfølgelig købes powerfoder for cool cash eller for MG (som også koster), og så glider man formodentlig let igennem eventet, hvis man har lidt dyr og avlsdyr på lager.

Men jeg bruger nødigt penge på spillet, så jeg har istedet støvsuget opgaverne igennem i markedshallen for at samle powerfoder. Med en målrettet indsats har jeg fået samlet powerfoder nok (inkl. nabogaver fra dem der har købt pakker) til at fritspille både krabben, tikifigur-produktionen og skateboard-fabrikken. Hurra for det! Tror også jeg har brugt ca. 15 mill. daler på det - men dem får jeg sikkert hurtigt tjent ind igen. Opgraderingerne kniber det derimod med - jeg når vist kun én af dem.

Der er også faldet gode gevinster af undervejs i eventet - mystiske stiklinger, hemmelige stalde, party-drej på lykkehjulet, stjerner, gyldne bananer og gode EP - dejligt, selvom udbyttet at stiklinger og stalde var skuffende for mig.
    Jeg ville SÅ gerne ha' vundet en flodhest, men den lader vente på sig.
    Grafikken i eventet er flot - med fine bevægelserne i figurerne - og opgaverne er overskueligt opbygget.
    Alt i alt et rigtigt godt event :D
    Jeg synes dog, at den mængde powerfoder, der kræves for at gennemføre, er lige i overkanten:oops:

Sidst redigeret: 24 September 2016
    Letmatrosen, Tuppehøne, LeneMor og 1 anden person synes godt om dette.
  8. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Dette har været et rigtig spændende event med mange gode præmier. Dejligt, at det har været så varieret, hvad præmierne var. Jeg var så heldig at få en grævlingehule og en hjortefarm. Dem er jeg meget glad for :inlove:.
    Selvom det var annonceret som et svært event, synes jeg dog, der skulle bruges for meget powerfoder.
    Når der skulle avles, var ikonerne ret små, hvor vi kunne se, om det var en fugl eller en anden kategori af dyr. Det havde måske været nemmere at finde ud af, hvad der skulle avles, hvis det var emblemerne, der var vist i stedet for, da farverne på emblemerne er nemmere at se.

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Tusind tak for al den udførlige feedback som gør det så meget nemmere for os
    at formidle videre hvad de dansk/norske spillere mener.

Det hele er nu samlet og sendt videre,
    og vi håber at I også fremover vil skrive så detaljeret feedback :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.