Vild med dyr spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Vild med dyr avls event

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

så kommer der et nyt avls event tak for det,men når jeg kigger på de nye dyr der kommer ud af det,
    eller mere fodret dertil undrer det mig at det åbenbart skal til at være sådan, at der skal bruges urimelige mængder
    plante 8-10 stk af flere slags pr. foder.
    dette er bare min mening andre må naturligvis gerne mene noget andet.

LeneMor, -natkat- og benadk synes godt om dette.
  3. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Mangler efterhånden en mark eller to mere til at dyrke foderafgrøder på i hvert fald.

-natkat- og benadk synes godt om denne.
  4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej lise1606

Dit indlæg er flyttet hertil da det ikke specifik er feedback på Vild med dyr VI eventet, mere din mening om de nye dyr og fodersammensætning som virker som et oplæg til diskussion - hvilket ikke hører hjemme i feedbacktråden.

Hej ...Tina...

Dit indlæg er også flyttet da feedbacktråden kun er til egen feedback på det event den tråd nu omhandler.
    Det er ikke tilladt at kommentere på andres indlæg og debattere andres indlæg i feedbacktråde.
    Dette er for at holde feedbacktråde overskuelige ift når feedback skal sendes.

I spørge/debattrådene er i velkomne til at debattere alt det i lyster om det emne trådene nu engang omhandler, eller man kan selv oprette et debatemne i Brugerforum.

5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Spørgsmål til en Mod.
    Er det noget jeg har misforstået, Har spist bonussen "En sund godbid", der skulle give 1000% EP fra avlshotellet.
    Men når jeg høster, får jeg kun 555 EP.
    Kan det være godbiden ikke gælder dette avls event... ?
    Mvh. vandijk1955

6. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Problemet opklaret... Det var bare mig der ikke kunne regne... :oops: :p

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.