Vild med at fiske 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 27 Juni 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Vild med at fiske 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg synes, det er et fint event med OK grafik. Jeg kan dog ikke greje, hvor det er smartest at stoppe fiskeriet. Når jeg synes, jeg rammer plet, så får jeg nogle gange kun en lille fisk. Hvis jeg ikke rammer plet, så får jeg nogle gange en større fisk. Jeg ville ønske, at mønterne kunne gemmes til et fremtidigt event, så jeg af to omgange kunne nå at få både en ranke og de forskellige items til ranken.

3. kehlet

kehlet Forum hertug

Normalt er jeg ikke vild med de events hvor det beror på tilfældighed om man får de items man skal bruge og kommer igennem eventet. Men dette event har været alletiders. Der var mulighed for at spille på mange måder med hensyn til om man satte dyr planter eller træer. Der skulle heller ikke sås/høstes uendelige mængder af event planter og derudover var der gode chancer med fiskestangen, det kunne godt give pæne fisk selv om man ikke ramte helt i plet. Ranken opnået + en masse andet,
    Grafikken kendte vi fra tidligere, men bjørnen er stadig sød med sydvest og fiskestang

BenteAndreasen synes godt om dette.
  4. tika

tika Forum prof

et godt event, godt grafik, kun lidt med når man rammer helt rigtigt så får man ikke den bedste fisk men fisk nr. 3 eller nogle få gange nr. 2

5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg er glad for hvad jeg har fået-det var rigtig godt. Hele 2 ranker og lidt oveni hatten. Dejligt at det ikke bare var tonsvis af de samme kedelige event planter

6. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

Hej jeg troede man kunne handle i fiskebutikken selv om det var slut, kommer det igen eller er de bare tabte ??

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Storbonden58

Fiskebutikken lukkede ned samtidig med eventet, så nej - den kommer ikke igen.
    De overskydende stjernemønter veksles en af de nærmeste dage som beskrevet i FAQ.

8. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for jeres feedback.
    Vi har samlet det hele og sendt afsted til Tyskland.

Selvom det nu er Ferie-sæson håber vi i stadig vil tage jer tid
    til at give jeres mening til kende når i kan.

Farmerama Teamet

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.