Feedback Viking Saga spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 28 April 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til
    Vikinge event 2017

    Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

    God fornøjelse

    Farmerama teamet​
     
  2. tika

    tika Forum prof

    tak for et dejligt event, kan godt lide and man skal samle økser :)
     
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Feedback: Jeg liker dette eventet, selv om det er litt langtekkelig hver gang hun skal kaste. Grafikk: Så flotte klær Ingrid har fått!. Pyntet seg og skifter til og med klær undervegs :D. Jeg liker at vi vinner mynter, slik at vi selv kan velge hva vil ha, i prioritert rekkefølge.
     
  4. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Fint event med god grafik. Dejligt med mulighederne for køb med mønter. Stadig lidt kedeligt med eventplanter der skal dyrkes i uendelige mængder.
     
  5. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Er ikke så vild med 8 timers event-planter, de er svære at passe ind i de rå mængder, der altid skal til.
    Kan godt lige fornemmelsen af selv at påvirke resultatet ift. at designe øksen, men selve øksekastet gør at det tager lidt vel lang tid at få indløst bare den mindste bunke boullion.
    Rart at vi selv kan bestemme, hvad vi brænder mønterne af på.
     
  6. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Et fedt event, alle 40 spil gennemført, samt der er sat hak ved alt i pletskud.
    Fedt med eventplanter og det ikke var så mange der skulle laves denne gang og dejligt at alle områder kunne bruges.
    Grafikken helt i top, herligt udtryk den gås har som har fået en af Ingrids økser sat i dens hus.
    Jeg er vildt forelsket i Ingrids udtryk når hun kaster.
    Drops kom også rimeligt og sværhedsgraden ok.
    Præmierne helt i top.
    Dejligt at der var oplysning med så man kunne følge med i hvor mange spil der manglede.
    Fedt det ikke mere er et tilfældighedevent.

    Kritikken af spillet er i småtingsafdelingen, jeg kan ikke hvad jeg skal bruge alle de samlemærker til, jeg er aldrig inde og kigge på dem, der måtte godt have været en valgmulighed.
    Ranken kun lige ok, den måtte godt være levelsbestemt, der er stor forskel på om man er level 40 eller over level 100.
     
    Tuppehøne og -natkat- synes godt om denne.
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Tak til de farmere som har givet sig tid til at skrive feedback,
    det er nu samlet og sendt videre.

    Endnu engang vil vi opfordre til flere dansk/norske farmere
    skriver deres feedback.
    Kun sådan kan dansk/norske spillere få endnu mere indflydelse på
    fremtidige events.​
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.