Viking saga IV 2017 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 4 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Ving saga IV 2017

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

er det rigtigt forstået at jeg ikke behøver Megalitisk spil for at udnytte ranken ? I så fald er det jo lidt nemmere at "fuldføre"

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Jep det er rigtigt forstået... Har lige aktiveret min ;)

4. ægget

ægget Forum-lærling

hvad i hede hule H.... havde siddet og kæmpet for at lave de sidste øksekast og havde 2 minutter inden eventet udløb til at komme i vikingebutikken, men kan ikke komme derind og får bare howdy farmer skiltet...
    synes egentlig der har været lavet ulykker nok i det her event... et event udløber vel ikke før tid uanset om det kun er få minutter det drejer sig om!!!
    kunne sagtens ha´nået at finde det i vikingebutikken jeg ville ha´og havde over 700 stjernemønter at handle for... det er bare ikke ok... og mit ur i computeren er indstillet nøjagtig og fejler ikke noget...
    >:(>:(>:(:mad::mad::mad:

Sidst redigeret: 11 Oktober 2017
    zikkah synes godt om dette.
  5. gotulle

gotulle Forum-lærling

jeg kunne slet ikke komme ind selvom der var 10 min tilbage så jeg fik ikke den sidst høst med og nu kan jeg heller komme ind til det nye event

6. MOD-Ara

Hej ægget og gotulle

Da der opstod et kritisk problem var det nødvendigt at "gå i vedligeholdelse"
    Kontakt venligst support og forklar sagen....

7. ægget

ægget Forum-lærling

tjah... det er meget godt... den emailadr jeg er koblet til spillet på er ikke en jeg har adgang til længere og dermed kan jeg ikke engang komme til at skifte emailadressen således jeg kan kontakte og få hjælp af support... man skal bruge den gamle emailadr. til at ændre til en ny og det har jeg ikke mulighed for... så der røg det hajbassin jeg gerne ville ha´haft...
    synes det er en meget kedelig afslutning på eventet for mit vedkommende :cry:

8. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Jeg er da ked af du ikke fik de ting som du ønskede, men jeg syntes da du skal se at få ændret din mail adresse, selv om du ikke længere har adgang til din gamle mail adresse så kan du kontakte udbyderen og få midlertidig adgang, det er helt normal procedure og udbyderne plejer at være meget behjælpelige.

Så undgår du at stå i en lign situation en anden gang, for support hjælper meget gerne hvis en spiller er kommet i klemme pga en fejl.

Mvh
    Pindgris

9. zikkah

zikkah Afhængig

Ved ikke om det er det rigtige steder jeg skriver men event viking saga. havde mønter til at købe flere at gevinst stalde men da jeg skulle indløse til stalde var spillet ned :cry:teknisk problem.(under konstruktion) Det fortsatte til kl. var over 14. Så fik aldrig nået at købe stalde eller stald.
    Hilsen zikkah bruger id 36848644

10. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej zikkah
    Så tidligere i dag at det problem var omtalt i Diskussionsområdet under Viking saga IV 2017 spørge/debat-tråd
    Mvh Farmer BenteAndreasen

11. MOD-Ara

Hej

Dit indlæg + anden spillers svar dertil er lige flyttet hertil da emneskift ikke er tilladt.

Ang. spil nede kort før event slut så vikingebutikken ikke kunne bruges så bedes du kontakte support og forklare sagen.

12. zikkah

zikkah Afhængig

Tak svar. :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.