Viking saga IV 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 4 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Viking saga IV 2017

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er et rigtigt legebarn - jeg er vild med Viking saga - Det er så sjovt at se, om man kan finde den "rigtige" økse - så den rammer plet
    Havde kun lidt problemer med at få nok op dampning (drikkehorn) Det er også i orden, at man kan tjene stjernemønter, - der kunne ombyttes til bla. bananer. Grafik og alt det der, har jeg ikke forstand på - Ranken er også ok, synes jeg
    Venligst Tovepigen ID 31726745

LeneMor synes godt om dette.
  3. tika

tika Forum prof

dejligt viking saga er tilbage, sjovt at prøve at få den rigtige økse i første forsøg :)

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg kan godt lide disse vikinge-events. Det er spændende at se, om jeg kan ramme plet. Grafikken er rigtig flot: gåsens vikingebeklædning/vikingeudsmykning og hendes udtryk, når hun kaster øksen. Jeg ville dog ønske, at stjernemønterne ikke blev vekslet efter eventet, men kunne bruges næste gang, så der er mulighed for at spare sammen.

solsikke1, BenteAndreasen og kehlet synes godt om dette.
  5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær