Viking saga IV 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 4 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Viking saga IV 2017

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er et rigtigt legebarn - jeg er vild med Viking saga - Det er så sjovt at se, om man kan finde den "rigtige" økse - så den rammer plet
    Havde kun lidt problemer med at få nok op dampning (drikkehorn) Det er også i orden, at man kan tjene stjernemønter, - der kunne ombyttes til bla. bananer. Grafik og alt det der, har jeg ikke forstand på - Ranken er også ok, synes jeg
    Venligst Tovepigen ID 31726745

LeneMor synes godt om dette.
  3. tika

tika Forum prof

dejligt viking saga er tilbage, sjovt at prøve at få den rigtige økse i første forsøg :)

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg kan godt lide disse vikinge-events. Det er spændende at se, om jeg kan ramme plet. Grafikken er rigtig flot: gåsens vikingebeklædning/vikingeudsmykning og hendes udtryk, når hun kaster øksen. Jeg ville dog ønske, at stjernemønterne ikke blev vekslet efter eventet, men kunne bruges næste gang, så der er mulighed for at spare sammen.

solsikke1, BenteAndreasen og kehlet synes godt om dette.
  5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg liker dette eventet. Synes det er bra at noen eventer kommer igjen flere ganger, slik at man ikke alltid trenger å sette seg inn i noe nytt. Jeg synes Ingrid er ei flott vikingkvinne (ok, vikinggås, da:p), med vakre klær (som skifter og blir flottere og flottere) og ikke minst med kraft til å hive øks. Vakre tegninger(har dere lagt merke til gåsa som oppdager øksa i husveggen sin?xD).
    Alt det tekniske i selve eventet har fungert godt (langsomt spill merket jeg bare under innhøstning og skifte av område).
    Jeg liker meget godt at vi vinner mynter, slik at vi selv kan handle i butikken. God ide nevnt over her, at man kan spare opp noe til senere.
    mvh Tuppehøne.

LeneMor synes godt om dette.
  6. nillemc

nillemc Forum ekspert

det har været et fint event - ros til forlængelse efter de tekniske udfordringer.
    Forslaget om at kunne gemme mønter fra gang til gang synes jeg lyder som en god ide
    når man både skal mølle og trykke sig igennem op til fem forsøg tager det lige lidt vel lang tid - så jeg ville foretrække at det ikke var nødvendigt med møllen først

Tuppehøne synes godt om dette.
  7. hveps

hveps Avanceret

Jeg er også rigtigt glad for vikingeeventet. Sjovt at kaste med øksen ; ) Mange fine gevinster at vælge imellem, dejligt at man selv vælger hvad man vil købe. Jeg fik lige fingrene i et par stalde som jeg ikke havde. Fint at ranken ikke lå helt til sidst i eventet

8. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Dette event var så mere noget for mig...

Negativ feedback: Mange tekniske problemer og mønterne veksles efter event (opsparing ville være dejligt)

Positiv feedback: Fin grafik (især det at øksen skifter udseende efter det valgte), rart selv at kunne vælge i mellem gevinsterne, dejligt at ranken kunne aktiveres efter 30 kast samt at der var et valgfrit item (så kan noget af alt det der hober sig op bruges til noget fornuftigt), sjovt at se om man har samlet øksen rigtigt, meget flot kompensation for nedetid, gode gevinster og sidst men ikke mindst fin droprate...

Hanne1964 og LeneMor synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.