Viking Saga 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 Maj 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. eventet,
    ved ikke at spørge til eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hej
    Hvor kommer skafter, hoveder og runer fra?

3. MOD-Ara

Svaret på det spørgsmål kan findes ved at læse FAQ for eventet.

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg skal bare lige være sikker på at de ting der er under fanen "Diverse" kan indløses flere gange og ikke kun 1 gang som i sidste event.
    Eventet gider jeg ikke, da det jo igen er et tilfældigheds event.

5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Førsteinntrykk: Jeg synes det er kjempeflott at det endelig er et event fra vårt hjørne av verden :D. Tegningnene er troverdig i vikingstil, og rosenrot er en eldgammel medisinplante brukt i Norge i århundrer, så det passer godt. Vi kunne jo godt ha laget mjød, men buljong er sikkert også greit;).
    Når det er sagt, så ser det desverre ut til at det er tilfeldigheter som spiller inn i gjen på hva man vinner, og dermed usikkerhet om man klarer ranken :(.
    Ranken gir jo egentlig ikke så mye, så om man ikke klarer den, er det vel ikke krise. Mulig jeg går for noen av de andre premiene først, for der var det mange andre flotte premier:inlove:. Lykke til , medfarmere:).

-natkat- synes godt om dette.
  6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Faq giver ikke svar på, hvor den første økse skal komme fra. De øvrige kommer efter 1. kast`s værdi

7. MOD-Ara

Hej

Nu ved jeg ikke hvor du har fundet den FAQ du refererer til og hvad du har læst - men jeg kan med garanti sige
    (fordi jeg selv har skrevet FAQ på DA/NO forum ;)) at det tydeligt er beskrevet i FAQ på DA/NO forum at delene til at samle en økse findes og vælges i mini spil layeret som man får adgang til med Viking bouillon.

God fornøjelse med eventet når det starter

8. MOD-Ara

Hej

Hver ting kan indløses 1 gang når andet ikke er nævnt

ofeia synes godt om dette.
  9. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Skønt event, dejligt at møde Skandinavien. Det er godt nok et tilfældigheds event, men absolut et af de bedre. Der er kun fem skafter, så det får man altid rigtigt. Fidusen er at holde øje med prikkerne under valget og så holde fast i dem med fem. indtil videre har jeg fuldt hus i 80 % af kastene, så jeg når snildt de knap 1700 til en fuld ranke. Her på anden dagen af eventet er jeg halvvejs, i et event der betegnes som svært. Så kun smil fra mig

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Nå har jeg fått prøvd ut spillet, og jeg er meget fornøyd :D. Det krever riktignok at man har godt med tid, når man setter igang med øksekastene. Jeg fikk beste premie de fleste gangene , og 32 eller 40 hvis jeg kun manglet litt.

Jeg vil også si at det er det er utrolig morsomt å se hvordan den gåsa av en vikingkvinne flakser i vei med dødsforakt, for å få slengt den øksa av stedxD.
    Tommel opp herfra.
    Mvh Tuppehøne.

jensen3661, DrGreenthumb, -natkat- og 4 andre syntes godt om.
  11. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Hyggeligt event, nok et af de bedste. Jeg har klaret det og fået ranken, men jeg vil gå efter at få flere præmier.
    Super sjov og rigtig hyggeligt!!

Tuppehøne, -natkat- og Fr-jensen synes godt om dette.
  12. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

ok event men alt for mange klik, bliver lidt kedeligt i längden...

Fr-jensen synes godt om dette.
  13. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Jeg ville hellere kaste økser hele dagen end vente... vente... vente... på afgrøderne. Voksetiden bliver længere og længere.
    Det er nok ikke muligt at finde en løsning, der gør alle glade.

14. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hi Hi... Sjovt event, og godt fundet på med øksekastet... Det øger spændingen, når man selv har indflydelse på resultatet...
    Har nu fået samlet ranken med items, og er nu i gang med at samle ind til div. andre ting... Men syntes det er lidt træls, at man kun kan indløse "DIVERSE" en gang... Det ville være dejligt og til stor hjælp, hvis de ting kunne indløses ubegrænset...
    God pinse...
    :DMvh og tak farmer BenteAndreasen

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  15. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Dejligt event, det er helt rart og spændende selv at kunne træffe nogle valg, selv om man ikke rammer plet hver gang til sidst. Men er dog godt tilfreds med det samlede resultat.

16. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Kjempefint event, morsomt minispill. Men eneste jeg vil nevne er at synes ranken skulle kostet 2/3 av den priser dere har satt nå. Den er altfor dyr.

Terningkast 4

17. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Vikingerne længe leve!
    Det var da et herligt event. Fint tilpasset minispil, som viste sig slet ikke var så tilfældigt, men med lidt strategisk tænkning gav fine resultater. Dog lidt kedeligt i længden med alle de øksekast, når man som jeg valgte at gå hele vejen igennem efter både ranke og items og diverse tillægsgevinster. Men alt i alt et godt event.

18. tika

tika Forum prof

det var et rigtig godt event dejligt med minispil, og god tid hvor det var muligt at få alt både ranke+items og diverse gevinster :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.