Verktøykasse XXL.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Sarvand, 12 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Under fanen "diverse" i låven min så ligger det 2 verktøykasser XXL nå. De brukes å åpnes med en gang jeg får dem og har ikke opplevd dette før.

-Er det noen andre som har dette?

-Kan jeg åpne dem på noe vis?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Der er lidt forskel på hvordan man modtager værktøjskasser. Nogle gange pakkes værktøjet ud med det samme andre gange ryger værktøjskasserne i inventar menuen. (dette sker bl.a også med værktøj høstet fra Hønens hytte kæledyret)

Ryger de i inventar menuen åbnes de ved at trykke på den grønne knap - derved pakkes værktøjet ud og ryger i laden under øvrige til det andet værktøj.

Håber dette hjælper dig.

3. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Takk for hjelpen så langt. Jeg har også 1060 verktøy liggende i diverse fanen min, men jeg ser ikke hva slags grønn knapp jeg skal benytte for å "åpne" verktøykassene og dette verktøyeto_O

4. MOD-Ara

Hej

Hvis du ser på billed eksemplet herunder så vises det hvilken grøn knap jeg mener....ved at trykke på den pakker du dit værktøj ud så du kan se hvad du hvilke enkeltdele du har fået og det flyttes til dit andet værktøj i laden

5. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Tusen takk for hjelpen. Nå hadde jeg plutselig nok materialer til enda flere produksjonstaller:D

6. MOD-Ara

Hej

Det var så lidt - god fornøjelse med byggeriet af nye produktionsstalde :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.