Verdens vanddag 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 15 Marts 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. eventet,
    ved ikke at spørge til eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet

2. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg kan allerede nu se event-afgrøden på Øen.... det må da være en fejl, der står
    osse 0... Det er kun på øen jeg ser den...

Sidst redigeret: 15 Marts 2016
  3. MOD-Ara

Det er allerede rapporteret videre i systemet :)

4. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Okay det er bare super :)

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Vi har modtaget en melding om, at eventplanten forbliver synlig til eventstart i morgen.

6. luna

luna Forumnoob

I oversigt skal vi levere bananer i opg.9. Bananer står som min lvl2 dog kan jeg ikke købe bananpalme selvom jeg er i højere lvl. Har logget ud og ind og slettet cache og cookies. Alligevel har jeg ikke adgang til køb af øtræer.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Har du fritspillet den i abetemplet ?

8. MOD-Ara

Hej

Der står at dette event trin kræver min. level 2 hvilket er korrekt på den måde at der er adgang til eventet fra level 2. Har man ikke adgang til det krævede er der mulighed for at betale med MG (moseguld) og derfor stadig løse opgaven fra level 2.

Genstande fra Bahamarama skal fritspilles i Abetemplet som altid for at kunne benyttes - ligegyldigt level (læs evt. mere i FAQ for Bahamarama)

luna synes godt om dette.
  9. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Synes froskene i drivhuset er bare sååå søte xD. Ser ut som et morsomt event, der jeg kan få benyttet en del ting som jeg allerede har på lager :p.

-natkat- synes godt om dette.
  10. fnul

fnul Forum-lærling

Hold da op hvor er der mange museklik i dette event. Stort minus fra min side

11. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Fint at dere har et event rundt denne viktige dagen, og likte det at man kunne kjøpe en ranke der overskuddet går som donasjon.

Fin grafikk og morsomt med maaaaange små oppgaver å løse, fine premier men det at jeg som har staller og trær på jordene og kun dyrker eventplante under eventet nå får for lite sugerør i forhold til hvor mange meloner jeg produserer trekker ned-.-
    Terningkast 4.

12. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Godt event, især kan jeg godt lide at når man har fået ranken sat ud på plads, så stadigvæk kan hygge sig i ro og mag med at indløse de sidste ca. 25 gevinster. Og så et stille suk angående de mystiske stalde, de fleste af os ER dækket godt ind med mejerier til gedemælk men ok, næste gang kommer der nok noget mere brugbart, Hilsen Letmatrosen

13. plerik

plerik Exceptional talent

bare lidt træls at vi stadig for dobbelt op af de items som skal bruges på ranken ? . men måske vil det være godt den dag at man i forbindelse med premium kan lave autohøst af items = ( ranken - pyntehaven - skatteøen + hvad man har til at stå rundt omkring på farmen . ) lige som vi har automatisk høst af træer når man har premium .

14. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hyggeligt lille event og i en god sags tjeneste... Grafikken med blomster og frøer er virkelig fin...
    Rigtig god dag til alle... Mvh Farmer Bente

15. plerik

plerik Exceptional talent

nu er det kun hvis du køber ranken ( brøndønsker ) at det er i god sags tjeneste .

16. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

;)Jamen det har jeg skam også gjort...

17. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg ønsker mig en ny mark til alle de dobbelt items.
    Vi fik ranken fordi vores items bare samlede støv da der ikke var plads i pyntehaven. Det gør de stadig, der er jo ikke kommet mere plads og alligevel får vi ekstra items ved næsten hvert event.
    Bortset fra alle museklikkene var eventet meget hyggeligt med mange gevinster/gaver.

DrGreenthumb, Greenmama62, metteb og 6 andre syntes godt om.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.