vedrørende teaminfo

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Iamdjhjj, 1 November 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

har med stor interesse læst pindgris indlæg omkring teaminfo.
    du gør helt sikkert et meget stort arbejde her i forummet.
    Men det virker ifølge dit indlæg som om , at vi som brugere skal være ydmydige og taknemmelige for dit arbejde. For din store indsats og dine personlige opfre for at udføre dit arbejde.
    Det gør vi da gerne, men på mig virker det ikke pænt at klappe af sig selv.
    Håber andre kan tilføje noget her i denne tråd, når man som i mange tråde ikke må kommentere i den beskrevne tråd.

2. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Jeg mener vi , som brugere, burde være mere taknemmelig og ydmydige, som du skriver - Vi burde måske være dem, der klapper af teamet her på forum - så de ikke selv bliver nød til at gøre det.
    Jeg spiller mange spil; men kun her på Farmerama - på Forum, får jeg så god en service, at selv jeg kan klare de fleste spil (event's)
    Du der er så "hovmodig" eller selvglad - Iamdjhjj- du bør måske melde dig som frivillig MOD og se om ikke også du får brug for lidt forsåelse eller klappen af dig selv, efter ganske kort tid
    Det er nu min mening T a k

MOD-Shaman, Tuppehøne, MOD-Ara og 2 andre syntes godt om.
  3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej Iamdjhjj

Kun lige for at undgå yderlige misopfattelser, så vil jeg nævne at jeg ALDRIG har klappet af mig selv, men jeg gør det ofte af MODs, altså af mit team, som jeg mener gør et helt ekstra ordinært godt stykke arbejde.

Jeg håber da at du vil følge både min og Tovepigens opfordring og melde dig på banen som MOD, jeg ser frem til at modtage en mail fra dig i supporten.

Mvh
    Pindgris

4. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

hejsa, vil da seriøst overveje det, arbejder 3-holdsskift, så er på på mærkelige tidspunkter