vedligeholdelse

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 27 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Der står i OA at vedligeholdelsen skulle være ovre, men jeg får stadig pause skærmen og kan ikke logge ind.
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har ændret din overskrift for tråden da dit indlæg ikke handler om langsomt spil ;)

    Som skrevet i OA kan det være nødvendigt at slette cache/Flash cache - følg vejledningen i Teknisk FAQ rubrikken for den browser du bruger og husk at lukke browseren ned til slut
     
  3. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Det virker hos mig ikke som om problemerne er løst.
    Jeg kunne logge ind uden problemer - har selvfølgelig tømt og slettet som i råder til - men kort tid efter sad jeg igen fast i spillet - lukkede spillet ned, tømte og slettede igen - loggede ind, fik høstet og sået, og sidder så igen fast i spillet.
    Det er da godt nok noget bøwl :sleepy:
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Vi har lige modtaget nyt ...se opdaering i Teknisk annoncering...

    Jeg beklager meget men vi kæmper for at få informationer til jer så hurtigt
    det er muligt og håber vi snart har godt nyt til jer :oops::cry:
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Så nu kunne jeg logge ind og komme på forum.

    Hvornår har det nogensinde været nødvendigt at slette cache for at komme på log ind siden? Aldrig.

    Det råd i hele tiden kommer med at slettet cookies/cache er overdrevet, som jeg skrev forleden er det sjældent det hjælper, hvis der har været en fejl i spillet som bliver rettet er det mere eller mindre nok at genindlæse spillet hver gang, så bliver rettelsen indlæst.
     
    henny43 og Greenmama62 synes godt om denne.
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Jeg videre giver blot de råd til jer jeg får ....desuden er der efterfølgende kommet en opdatering i Teknisk annonceringer som jeg også har henvist til...

    Der er et utal af gange forklaret hvorfor det er så vigtigt at slette cache/Flash cache for at spillet kører optimalt - man kan vælge at følge rådet eller lade være men vi kan ikke gøre andet end at fortælle hvad der skal til ;)
     
  7. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    De råd fik de vist ikke på det engelske forum, der står der ikke noget om at slette ting, bare at man skal prøve at logge ind igen.
    Men som regel er det jo netop ikke hvad der skal til, viser erfaringen vist.
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hvilke råd de giver på engelsk forum skal jeg ikke blande mig i ....jeg holder mig til de informationer vi modtager og giver dem videre uden at sortere i dem.

    Hvad din erfaring viser skal jeg heller ikke blande mig i - kan blot konstatere at jeg tit giver dig et råd som du klart giver udtryk for du ikke ønsker at følge - så er det svært at hjælpe dig med alle dine problemer...

    denne tråd lukkes da emnet er besvaret
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.