Feedback Valentins event 2018 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Valentins event 2018

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Først, da eventet ble annonsert, tenkte jeg at dette gidder jeg ikke, fordi det er altfor dårlige premier i butikken, og et litt kjedelig spill. Dermed satte jeg ikke ut ting som gir godt med EP. Så starter eventet, jeg får et gratis spill, vinner mynter og går inn i kjærlighetsbutikken. Ser til min store overraskelse at der var det straks meget mer av interesse å få kjøpt, enn hva FAQ gir inntrykk av. Jeg må nå skynde meg å komme i gang med eventet, slik at jeg kan kjøpe også gullbananer, høstekuponger og gårdsmynter.
    Hilsen Tuppehøne.
     
    vandijk1955 synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Takk for rask endring i FAQ. :D
     
  4. Kastaniegaarden

    Kastaniegaarden Forum-lærling

    Jeg synes, at dét at det kræver 750 planter, for at skabe én handske i møllen - er lige i overkanten -.-
     
    xolenka, Greenmama62, -natkat- og 2 andre syntes godt om.
  5. lissyjensen

    lissyjensen Junior ekspert

    Ja det er mange man skal bruge bare for at lave en, derfor er det også mega surt når vendespillet sætter sig fast, så får man ingenting, jeg har dog kun prøvet det en gang, men kender flere der har prøvet det flere gange
     
    xolenka og mortensen1 synes godt om denne.
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    750 er for mange -der bliver for langt mellem spillende denne gang
     
    xolenka, Greenmama62, -natkat- og 1 anden person synes godt om dette.
  7. mortensen1

    mortensen1 Forumnoob

    hejsa i eventet. synes også 750 afgrøder er for mange til een handske. Derfor er der ikke længere nogen af mine farme der længere vil spille dette event da spillet låser og der ikke er nogen belønning for hvad der kan siges kun er ulejlighed. håber der kan findes en form for almisser for denne (brøler)
     
    xolenka og -natkat- synes godt om denne.
  8. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Det er svært at skulle samle 1400 drops, når en mark med eventplanter (som der også skal bruges en del af) kun giver max 15 drops.
    Måske er det meningen vi skal til at købe os til events, der er da fine pakker med fingerhandsker.
    Jeg bruger i forvejen RM i spillet, da jeg har fast høsthjælp. Dog føler jeg mig lidt til grin hver gang et nyt event starter og som i dette event fingerhandsker i drop fra trylletræer. Så er jeg nødt til at håndhøste for at gemme drops til efter eventstart. Jeg ville hellere kunne nøjes med at håndhøste mine trylletræer og klare resten med høsthjælp.
     
    xolenka, ...Tina..., benadk og 2 andre syntes godt om.
  9. Mabrink

    Mabrink Forumnoob

    Jeg tilslutter mig flokken der mener 750 eventplanter til 1 enkel handske er for meget. I sær når den er under kategori let
     
    xolenka synes godt om dette.
  10. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    nemt nok at lave planter nok, synes mere det kniber med drops. men 2 nætter havde jeg kun eventplanter, så nok lidt min egen skyld
     
    ofeia synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.