Valentin 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 10 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. *pixie*

*pixie* Forum-lærling

Hej tjocker, det hjalp med vejvisning, tak :music:

tjocker synes godt om dette.
  2. tika

tika Forum prof

jeg vil gern takke for et godt event hvor grafik er god :)

Søvnig og -natkat- synes godt om denne.
  3. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Haha Fik smidt mit indlæg i hyggetråden i stedet for her, :(.

Så, fint event - sidste kuverter høstes kl. 13:00.

Det eneste, jeg nok aldrig vender mig til, er de laaaange ventetider på at kunne høste de saaaamme afgrøder.

Da det meste af, hvad jeg foretager mig, står i stjernernes og de gyldne bananers tegn, ville det lune med et par stjerne/bananer ved vel gennemført event.

Hyggeligt event :D

.

Sidst redigeret: 16 Februar 2016
  4. nillemc

nillemc Forum ekspert

Nu nåede jeg ikke karnevalstråden inden den lukkede - jeg ville der have bemærket at det var dårligt med dronningen til sidst, for dem der ikke lige havde en time eller to til at brænde slik-kurvene af, det tog 15-30 min. bare at nå de krævede point...
    Derfor vil jeg gerne rose det modsatte her - at man kan aflevere til dyrene løbende, når man har et par gaver, og et par minutter, så stor ros til den mekanisme frem for den anden. Og også som tidligere nævnt at dyrene kan slås fra, når de ikke skal bruges.
    Der var en der foreslog om man evt. kunne nøjes med at slå de dyr til der skulle bruges - det lyder som en super ide. Jeg husker et event hvor det kun var det ene dyr der var fremme først, indtil man åbnede for de næste - så dele af mekanikken må være programmeret allerede...
    På den mindre rosende side, så er det min oplevelse at dropraten på digt er for lav - både ift. chancen for at nå i mål indenfor tiden, men også ift. de andre to.

-natkat- og DjayTee synes godt om denne.
  5. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg synes dette har vært et bra event. Men nok en gang vil jeg påpeke at jeg ikke er så begeistret for at tingene skal to ganger gjennom møllen. Jeg har dessuten tydligvis fortsatt å fore katten, selv etter at jeg var ferdig med det krevede antall. Dette gjorde at jeg måtte lage mange flere kjærlighetsbrev enn strengt tatt nødvendig.

6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Ah ja - de mange runder gennem møllen tager også unødvendig lang tid - det kunne jeg godt undvære!

7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Puuuuu ha!
    For mig var det et uoverskueligt event -der indeholdende alt for mange ting, der skulle passe sammen. Uden hjælp af medspiller, havde jeg ikke nået det.
    Synes dog, der var pæne præmier, ind i mellem Og ranken er jeg glad for

8. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Modsat andre her i tråden kan jeg godt lide, at møllen også er i brug under events, men det tager for lang tid at vente på dyrene, give dem ting og vente på gaverne...

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Tak til de der har givet sig tid til at skrive feedback.

Den er nu samlet og sendt videre og
    vi håber på masser af feedback til de næste events også.​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.