Urternes mystisk feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 7 August 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Urternes mystik

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. hveps

hveps Avanceret

Jeg kan faktisk godt lide de nye tiltag f.eks. eventplanterne kan handles på markedet og ikke kan sås igen. Det er en afveksling fra de events hvor man bar dyrker massevis af planter for kun at skulle aflevere for at opnå præmierne. Jeg har dog intet overblik over hvor langt jeg når - vi må se. Godt med nye ideer og afveksling :)
    Bruger: hveps Id: 11050462

-natkat- og jensen3661 synes godt om denne.
  3. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Efter lidt startvanskeligheder, som kunne løses ved at læse faq lidt grundigere, synes jeg faktisk det er et fint og lidt anderledes event, især er det fint med extra drops ved avl, der får man rimelig mange.

hveps og Tuppehøne synes godt om denne.
  4. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Sjovt og anderledes event... Og fedt med 3 ranker :p

hveps og Tuppehøne synes godt om denne.
  5. kehlet

kehlet Forum hertug

Der stod at eventet skulle være svært, jeg vil kalde det supersvært. Der var alt for mange ubekendte, så det var svært at overskue hvad der skulle bruges.
    Jeg bryder mig slet ikke om events der beror på held. Ja man kunne få op til otte drivhuse, men det hjælper ikke meget når det enten er to eller fire, for så skal der rigtig mange til. Fint at vi kunne tjene på avl, men der skulle avles rigtig meget for at det kunne mærkes, og samtidig blev der jo brug dobbelt så mange PF der skulle købes for RM.
    Da jeg havde brugt oceaner af PF, samt alle former for gødning samt susi flyv, var jeg nødt til at bryde mit princip om ikke at bruge RM for en ranke, men at arbejde mig til den , at jeg måtte købe en kurv for at nå i mål.
    Det er sikkert også meningen, men en anden gang hopper jeg ikke på et sådan event. Jeg kan godt lide variation, men ikke tilfældighedsspil.

Letmatrosen, ...Tina..., jensen3661 og 4 andre syntes godt om.
  6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg havde glædet mig til en anden form for event, men er skuffet, her har der vist virkelig været behov for spillernes penge fra BP`side. Den del deltager jeg ikke i på nogen måde, spiller ikke om penge på nogen måde. FAQ er ikke fyldestegørende, da der mangler information om, muligheder, udover avl. Man kan jo ikke bruge lang tids afgrøder 24/7 og også dyrke eventplanter for at få kasser nok

benadk synes godt om dette.
  7. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Enig med Kehlet... Kan ikke se hvordan det er muligt at gennemføre event... Brugte også supergødning, susis, havde enormt meget buff på mine marker... 12 afgrøder på de små marker... Og måtte stadig bruge moseguld for at gennemføre... o_O

kehlet synes godt om dette.
  8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Puha så lykkes det at komme i mål uden brug af penge :D
    Jeg har så til gengæld brugt tonsvis af super og susie, heldigvis har jeg nok af begge dele.
    Jeg har købt mig til en del på markedet, det var en fed hjælp at få, så det må også godt komme med i fremtidige event.
    Jeg havde lidt startproblemer med at finde ud af hvad der gav flest drops.

9. nillemc

nillemc Forum ekspert

dejligt afvekslende event - bl.a. at der ikke skulle dyrkes oceaner af event-planter.
    ikke fan af tilfældighed i event, og her var det i to led - både ift. hvor mange skridt man gik på skattejagt, og hvilke planter man fik - hvilket betyder at jeg har stort underskud af en type (de pink blomster).

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.