Urternes mystik 2 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 20 Februar 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Urternes mystik 2

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. littleonedk

littleonedk Kommende forfatter

Halløj...
    Jeg kan ikke lige finde ud af.. I højre side, de ting man kan erhverve sig der... Der kommer næsten til sidst, nogle høstbonus til stalde og sådan.. Der står bl.a. "kategori diamant blablabla"... Vil det sige det er en bonus man kan have liggende og bruge når man vil, eller aktiveres den når man "vinder" den?

Hav en dejlig fredag!
    T

3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Ja de buff og bonus som er påført S, L eller sølv, guld og diamant, er alle nogle man kan benytte når man vil, de optager en buff plads lige som Håndværksprodukterne gør.

Du må også have en herlig fredag
    Mvh
    Pindgris

littleonedk synes godt om dette.
  4. littleonedk

littleonedk Kommende forfatter

Lækkert.. Tak :D

5. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Jeg mangler kryddernellike og har pieris i overskud gik på besøg hos Sigfried og har betalt 4 millioner i diverse fra laden. Hvor skriver jeg antal og hvordan kommer jeg videre?
    Det hjælper ikke at skrive læs faq - det har jeg gjort mange gange og trykket på det hele i vekselboden!!
    Er der nogen der kan løse mysteriet

6. lotus

lotus Kommende forfatter

Hvis du ikke har frø nok til at bytte med, er feltet gråt.
    Har du frø nok kan antallet vælges med plus

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som du skriver det er jeg i tvivl om du mener frø eller afgrøder???

Hos Ziefried kan du bytte en slags frø til en anden - ikke afgrøderne.
    Du vælger bare hvilken slags frø du vil bytte og hvilken slags du vil bytte til i hver sin side af bytte layeret,
    så vil du derefter nederst kunne vælge hvor mange frø du vil bytte til den veksel kurs du nu end har efter
    evt indlevering som i eksemplet vist herunder.

Er det høstede afgrøder du har kan du på markedet sælge de afgrøder du har for mange af og købe dem du mangler.

Håber dette hjælper dig

CORNELIUS75 synes godt om dette.
  8. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Mange tak for hjælpen/ opklaringen
    Jeg havde lavet lidt "begrebsforvirring" og troede at jeg kunne bytte høstede afgrøder.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.