Unity tilfredsheds afstemning

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af johnhan, 29 Januar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
?

Er i tilfreds med Unity spillet?

  1. Fuld tilfreds

    1 stemme(r)
    3.1%
  2. Næsten, der er et par små mangler

    8 stemme(r)
    25.0%
  3. Ikke rigtigt, mange fejl og mangler

    9 stemme(r)
    28.1%
  4. Nej, tænker på at stoppe

    14 stemme(r)
    43.8%
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Syntes der er mange der klager over Unity spillet på både det danske og engelske forum. Nu ved jeg ikke hvor mange der efterhånden læser på forummet, men hvad med en afstemning, jo flere der stemmer jo bedre...
     
    Magic6783 og benadk synes godt om denne.
  2. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    helt sikkert er det utilfredsstillende
    1. man kan ikke spille på mobil eller ipad , det er dog det værste l..., følger man ikke med udviklingen eller hvad ?
    2. selv med download version er spillet meget ustabilt, man mister sine bonusser pga at man skal lukke spillet og starte igen, her i dag var det fldstændigt umuligt at komme igang igen.
    #. gør det bedre ellers så stopper jeg og garanteret flere som er træt af det
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Normalt blander vi MODs os ikke i tråde i denne sektion (ud over hvis forum reglerne overskrides)
    jeg vil dog lige nævne at...

    1. Jeg logger ind via min mobil og høster ind imellem når jeg ikke kan komme til min pc.
    Det er dog noget langsomt men det kan lade sig gøre.
    Jeg benytter iPhone 11/Safari - google Farmerama og vælg muligheden vist herunder

    ScreenHunter 156.png

    Om alle mobiltelefoner/ iPads mm. kan uanset model/specifikationer,
    skal jeg ikke kunne sige for det har jeg ingen oplysninger om - desværre
    men det kan altså lade sig gøre.

    2. Dette har sandsynligvis meget ofte noget at gøre med specifikationerne på den pc der spilles på,
    det gælder både for de der har problemer med browser og download version - læs evt mere >her<
    Desuden er det stadig vigtigt at holde sin pc opdateret og browser cache renset.
    Med download versionen kan det nogen gange hjælpe at slette den og downloade på ny.

    Håber det hjælper

    Mvh Ara
     
  4. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    tak for svar
    min iphone og ipad er nok for gamle, kan godt komme ind på siden og skrive brugernavn og kode, men så sker der ikke mere. så er felterne med det blanke igen. før unity kunne man godt med flash
    øv, det begrænser altså min adgang til spillet en hel del.
     
  5. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    man kan spille det på ip 7, med næsten samme resultat, son ip11.
    Men som med skriver det går langsomt.
    i forhold til at spille det på pc. er jeg enig med jer det går for langsomt,
    jeg har en helt ny super hurtig pc, men den hænger jeg er næsten helt
    sikker på det er fordi min internet hastighed er for langsom, da den kører på det gamle kobber net.