Unity feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 19 December 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tina

Mit tidligere svar du henviser til og mit skriv fra i formiddags stemmer helt overens med hinanden.

Ønsker du at give feedback på emner som Mac, android mm
    bedes du gøre det andet sted, nemlig i en ny tråd - denne er beregnet til Unity intet andet.

Det er ikke for at være træls men for at gøre det overskueligt når jeg skal formidle feedback videre.... ;)

Hermed lukker jeg diskussionen om tråd emner og håber man fremover holder sig til
    at give ens egen feedback på oplevelsen med Unity her i tråden.

God aften til alle

2. xenon51

xenon51 Forumnoob

Spillet fryser stadig i ca. 10 sekunder, ikke på noget bestemt sted men jævnt fordelt over det hele.

3. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Så kom der en lille forbedring i nabolisten, ikke helt til flash-standard, men dog en forbedring, men der var annonceret nedetid idag fra kl. ca. 15, det var så åbenbart meget ca. for det skete ca. kl. 14. Der er plads til mange flere forbedringer, der er sket foruroligende få siden beta-versionen. Jeg synes måske, det ville være på sin plads, at få spillet til at fungere meget bedre end nu, og spare lidt på events indtil BP kan være sig selv bekendt.

...Tina..., CORNELIUS75, Letmatrosen og 2 andre syntes godt om.
  4. LonewolfDK

LonewolfDK Forum kender

Noterer til min store glæde, at gavegivningen er ført "tilbage" til som den var i Flash, så det er nemmere at give gaver til naboerne.
    Tak for det.

Håber det er ok at skrive det her.

:inlove:

Letmatrosen synes godt om dette.
  5. pæreis

pæreis Forumnoob

Spillet fryser stadig mange gange og sammen med alle de gange spillet loader er det stadig ikke muligt at få en ordentlig rytme i spillet.

6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hos mig fryser spillet ikke direkte, men nogle gange når jeg skifter område så begynder den at tælle op til 100% rigtigt langsomt, så er der ikke andet at end genstarte spillet. Det er vel sket ca. 5 gange i dag. Jeg har prøvet Chrome, Opera og klienten, det gør ingen forskel.

7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er også glad for, at Gavegivning er som det var på Flash ....
    Nu vil jeg bare bede om, at Pynte genstande / Forbrugsgoder og Møllen også må blive rettet, så man ikke starter forfra (ved A), når man har placeret en genstand, brugt en buff eller bestilt noget foder

duddi2 og trunte68 synes godt om denne.
  8. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Forsøgte igår at åbne nogle kasser, men hver gang, der var åbnet 2-3 slags, låste spillet, så jeg var nødt til at opdatere. Sådet holdt jeg hurtigt op med, det var i unity.

9. biandnot

biandnot Forumnoob

Hvor bliver man træt af at spillet skal loade hver eneste lille detalje hele tiden.Hold da op hvor man savner flash denne her version er lige til at smide i skraldespanden. Hvor bliver kompensationen af for mistet tid med buff og høsthjælper den skal godt nok være stor og ikke en af de sædvanlige snollede i småtings afdelingen.

10. MOD-Ara

Hej i tråden.

Jeg tænker mange der følger med her i tråden vil have glæde af at læse denne >FAQ<
    som Pindgris har lavet tilbage i efteråret.

Vær dog opmærksom på at vi ikke efter den fulde frigivelse af Unity har haft tid til at opdatere den,
    men jeg er ret sikker på en del vil kunne finde svar på nogle af deres problemer.

11. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Undskyld, men hvad skulle det hjælpe at en gammel faq? Der er store problemer, som endnu ikke er løst, selvom der blev gjort opmærksom på dem allerede under betatesten, udviklerne må på arbejde i en fart, for indtil videre savner jeg flashplayer, det kan BP ikke konkurrere mod.

Letmatrosen, jakofo og johnhan synes godt om dette.
  12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hvis det er hardwarekrav du hentyder til, så er mine oplysninger på den PC jeg bruger mest:

CPU: Core i7-6700HQ
    GPU: Nvidia GTX 1070
    RAM: 16GB

Jeg har altså en del størrer og mindre problemer, det er bare begrænset hvor meget jeg har lyst og energi jeg har til prøve at beskrive problemerne, ikke mindst så det kan forstås ;)

Nå, et stort problem er rankerne, hver gang jeg loader spillet har ranken nulstillet sig selv.

Under Flash plejer jeg at vælge "Favorit ranker" og have den placeret på ca. side 50 (jeg har alle mine ranker sorteret i tids orden). Når jeg brugte farmerkorts genvejstasten for at forlade ranken blev den på side 50 når jeg kom tilbage, når jeg fik nye ranker og jeg ville have den til at være på f.eks side 51, så trykkede jeg på farmekort skiltet, så var det den nye faste side.

Under Unity virker det ikke, den nulstiller sig selv, starter på side 1 og "Alle ranker" er valgt. Desuden, når jeg har aktiveret rankerne efter login og senere kommer tilbage, viser den ikke at der er ranker klar til at blive aktiveret. En måske sidste ting, farmerkorts genvejstasten virker ikke i rankerne.

13. MOD-Ara

Hej

Jeg går ud fra du har tjekket i Unity under knappen øverst i spilrammen hvilke genvejstaster der er og hvordan de virker ;)

14. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jo, jeg har programmeret en museknap til genvejsknap, det virker fint som før, bare ikke når jeg er inde i rankerne. Den virker desuden heller ikke når jeg er inde i farmerhjulet.

15. MOD-Ara

Hej trunte68
    At en FAQ ikke er opdateret betyder ikke at den er gammel og ubrugelig ;)

Desuden har jeg ikke påstået at alt kan løses ved at læse FAQ - men bl.a computer specifikationer
    kan være skyld i nogle af de problemer nogle farmere oplever.

Som svaret flere gange så arbejdes der hele tiden på at optimere og rette fejl og flere ting er rettet siden BETA testen.

Hvor meget Flash player end savnes så kan der ikke gøres noget ved det - det kan du finde meget mere
    information om mange stedet på internettet.

Til alle farmere...

Jo mere saglig feedback der gives med fyldestgørende informationer desto bedre ift. at give det videre til udviklerne - som altid.
    Denne tråd er desværre ved at udvikle sig til diskussion, kommentarer til andres feedback, lettere brok uden saglig dokumentation mm.
    Fremover vil sådanne indlæg uden varsel blive flyttet til spørge/debattråden for Unity for at sikre overskueligheden af brugbar feedback!

Hav en god aften

16. johnhan

johnhan Forum analytiker

Når man bruger ctrl tasten for at sætte flere af den samme ting ud skal man slippe og trykke ctrl tasten for hver eneste ting, under flash skulle man bare holde ctrl tasten nede indtil alt var sat ud.

17. biandnot

biandnot Forumnoob

Acai palmen er stadig bare en snurrende blomst.

18. vg74mk

vg74mk Forum-lærling

Pludselig var alle marker blandet sammen og spillet blev ved med at tælle op til 100% hver gang mark skifte blev prøvet. Det er godt nok svært at få gennemført ret meget. Og stadig ingen meldinger fra toppen af koncernen hvornår de forventer at spillet bliver til at gennemføre på en næsten normal måde Det må man jo kalde virkelig mangel på kundeservice.

19. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Undskyld mig men bliver altså lidt fornærmet over at få afvide at vi bare brokker os. Hvis denne her kommentar er service niveauet for et spil jeg brugt adskillige tusind kroner på. Så slutter det helt af sig selv.

Vi prøver bare at påpege problemet, så spiludvikler kan løse det, hvis ikke det var for os, hvem skulle så betale deres løn...

Letmatrosen, benadk og jakofo synes godt om dette.
  20. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Jeg forsøgte i dag at åbne kasser... Måtte logge ind og ud af spillet flere gange.
    Oplever også at jeg ikke bliver ved de kasser jeg er ved at åbne, men at den for hver kasse jeg åbner går tilbage til toppen af menuen, medmindre spillet fryser helt.

Letmatrosen, benadk og jakofo synes godt om dette.