Ungarn event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 17 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Når der gives høsthjælper i præmie, foretrækker jeg, at høsthjælperen gives som kupon i stedet for, at tiden træder i kraft med det samme. Tit får jeg ikke det optimale udbytte af høsthjælperen, når tiden starter med det samme.

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

OK - fik lov til at købe resten - manglede 23 stk - desvære "bøvlede " jeg i betalingen- så jeg kom til at købe "Lille pakke" 2 gange ikke sjovt, når rigtige penge helst skal holdes ud af spillet, for mit vedkommende -

3. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg kunne heller ikke nå alle opgaver pga job, men fik stiklinger og stalde, så jeg er godt tilfreds.

4. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg synets også at tiden på denne event har været lige kort nok.

Så jeg var nød til at prioriter at få ranken samt de tre items og desvære måtte jeg undlade at få fat i alle de mystisk stalde.

Hvis du kun manglet 23 Klematis tror jeg det ville havde været billiger at den blå "Afslut straks" for det kan der ikke være meget MG det koster..

5. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Ak Ak. også jeg måtte erkende at jeg ikke kunne nå det hele så jeg gik efter de 3 figurer og ranken og det lykkedes også og heldigvis kan man jo få stalde og stiklinger på anden måde så jeg syntes det var et ok event. Letmatrosen

6. etenas

etenas Forumnoob

Hej
    Hvor kan jeg kun give 'Smiley' ret, jeg står altid op kl 4:15 og høster/sår, men arbejdet må have første prioritet, så heller ikke jeg kan tage hjem et par timer før, for at spille 'Farmerama',, det kunne I godt have inde i jeres 'planlægning'.
    JørnVest

7. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for jeres kommentarer og konstruktive feedback.
    vi har samlet det hele og sendt videre til Hamburg.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.