Ulv

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 30 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Nu har jeg fået en ulv, men jeg kan ikke sælge den eller købe foder til den.
    Håber snart det lille problem bliver løst.
     
  2. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej ofeia:)
    Når der kommer et nyt dyr i dette spil går der som regel 2-4 dage før de er på markedet.
    Så mon ikke du kan sælge den og købe foder engang i næste uge, du skal bare have lidt tålmodighed.
    God søndag.
     
    ofeia synes godt om dette.
  3. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tja så må jeg jo bare vente :sleepy:
     
  4. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Jeg synes ærlig talt, at det er irriterende. For slet ikke at tale om prisbegrænsningen (ved salg), som indledningsvis findes på alle nye dyr. Det er jo noget pjat. Lad folk tilbyde de nye dyr med det samme, til de priser, de vover at bede om. Ingen er alligevel tvunget til at købe, hvis prisen er ublu.
     
    meba091 synes godt om dette.
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    deepchord
    Det har du ganske ret, tror det har noget med regulering af prisen at gøre.
     
  6. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej ofeia.
    Nu beskriver du godt nok, hvad du ikke kan på markedet ang. ulvehulen.
    Men du kan da godt lave foder til den i møllen, hvis du ellers har 3 Broccoli. 2 løg og 1 spinat= 1 foder
    Det har man kunnet siden igår. Ang. markedet, går der normalt nogle dage (en lille uge).
    Mvh. vandijk1955
     
  7. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    vandijk1955 Du har ganske ret, men jeg var lige midt i 3 x powerfoder, og dem ville jeg ikke slette.
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Både ulv og ulvefoder skulle gerne kunne handles på markedet fra i morgen - det nøjagtige tidspunkt kendes ikke endnu......
     
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Nu er det blevet ordnet. Tak.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.