Ukrudthaven bruges til træer også

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af storbonden58, 28 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

Hej kan det ikke laves så man kan anvende den have med ukrudt til noget godt , hvor vi også kan placere træer og stalde mvh storbonden58

2. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hvad er det for en have med ukrudt, du mener?

3. tika

tika Forum prof

den have med ukrudt er det vildmarken? den bliver brugbare når du har flere naboer som rydder den, og så kan du placere træer og stalde

4. storbonden58

storbonden58 Forum-lærling

nej det er pyntehaven jeg mener :)

5. tika

tika Forum prof

den er kun til pynte ting og de områder der er med ukrudt kan du købe fri for guld

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg tillader mig lige at blande mig i denne tråd inden der opstår misforståelser....

Pyntehaven er kun beregnet til pyntegenstande som tika helt korrekt skriver - dog skal der ikke bruges moseguld her men dalere for at rydde de forskellige stykker.

Forslag om at ændre på dette har ca samme chance for at gå igennem som gratis uendelig moseguld hvis jeg skal gætte så jeg vil anbefale at man lige læser >denne< tråd inden man opretter nye tråde ;)

Fortsat god dag