Uhyggeligt gårdarbejde for begyndere spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 Marts 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Uhyggeligt gårdarbejde for begyndere

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. dav-igen

dav-igen Kommende forfatter

Lige en oplysning til mod. - FAQ linker til forum forsiden ;)

hilsen Dav-igen

3. MOD-Ara

Hej Dav-igen

Dit indlæg er lige fløjet hertil da feedbacktråde udelukkende er beregnet til feedback på event.

Dernæst....tak skulle nu være rettet. Troede egentlig vi havde fået forumnisserne jaget væk men,
    de stikker åbenbart stadig næsen frem ind imellem og laver ulykker :p

Hanne1964 og dav-igen synes godt om denne.
  4. zivasthedog

zivasthedog Forum-lærling

Hej! Er det gyselige kål jaget væk af et mystisk spøgelse?;)xD

5. MOD-Ara

Hej

Nej - mon du har læst FAQ og kigger det rigtige sted? ;)

6. zivasthedog

zivasthedog Forum-lærling

Hej Igen og undskyld mig. Det var åbenbart mine briller spøgelset har været rendt afsted medxDxD

MOD-Ara synes godt om dette.
  7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Under tomaten skal der bruges natskygge og jeg har 1157 af dem, mit spørgsmål er hvor kommer de fra?
    Jeg kan ikke finde dem så jeg kan få sat nogle flere.

8. MOD-Ara

Hej

Har du evt. prøvet:
    • søgefunktionen her på forum?
    • tjekke fuldmåne FAQ
    • tjekke fuldmåne området - da event er relateret til fuldmåne
    ja der er mange muligheder for at finde info ;)

god fornøjelse med eventet

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ja der var og har fundet dem, tak for hjælpen.

10. plerik

plerik Exceptional talent

hvordan ser det ud med op dampning af vandkander ved jer . jeg skal høste event planter 2 gange bare for at have nok til engang . så mere opdampning kunne da være rart

benadk synes godt om dette.
  11. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er enig med plerik - alt for få op dampning af kander

benadk synes godt om dette.
  12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg høster eventafgrøder 2 x om dagen og sætter langtidafgrøder(22:45) over om natten.
    Langtidsafgrøderne giver mig ca 300 vandkander.
    Så ingen problemer med drops her.

13. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Hos mig er det også vandkander der er en mangelvare...

14. plerik

jeg har ca 70 stk vandkander på at høste event afgrøder . har så prøvet med stalde for at se om det blev bedre . absolut ikke har siden igår aftes fået under 60 vandkander . er nu tilbage på event planten . men mangler stadig væk ca 540 vandkander for at blive færdig det lykkedes da vist ikke med den opdampning jeg har nu .

15. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil anbefale dig at sætte den afgrøde der har længst tid over

16. hjørring

hjørring Forum-lærling

Kan du nå at "fodre" fåret med de sidste 240 vandkander, behøver du ikke mere, så har du ranken. Alle items i ranken er valgfrie. Håber du når det.

ofeia synes godt om dette.
  17. plerik

skal desvære bruge 300 stk vandkander til den anden sidste opgave . har 240 stk nu . det har været galt de sidste 2 gange med drop fra event . der har jeg måttet købe drop for at gennemføre . det vil jeg ikke denne gang . det kan ikke være meningen når at man gør en indsats for at komme i mål at man så skal købe sig til gevinsten .

18. plerik

den anden sidste skriver jeg er igang med opgave 3 af 4 ved fåret og skal bruge 300 stk vandkander til opgave 3 og har 254 stk og mangler så også til opgave 4 som nok også er 300 stk vandkander . altså et underskud på 346 stk . så jeg ved ikke hvor at fejlen ligger

19. Iamdjhjj

Iamdjhjj Avanceret

jeg gik efter fåret først, så ingen problemer her. fik ranken og blev næsten helt færdig :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.