Uglepost

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 13 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Er der problemer med mailsystemet?
    Jeg bliver bombarderet med mails lige nu

    -.-


    Bruger: ofeia Id: 8754044
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har ingen meldinger om problemer. Hvilke mails drejer det sig om?
     
  3. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Det er stoppet nu, men det var mails fra 2 andre, og det var ca. 3 mails fra hver jeg fik.
     
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Fra den ene bruger var bare noget volapyk "lddkhfklhm"
    Ved nærmere efter syn så var der kun 1 bruger, jeg åbnede ikke noget, blokerede vedkomne med det samme.
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen....

    Nu bliver jeg lidt i tvivl om hvad vi taler om :oops:.......taler vi om mails fra BP eller uglepost i spillet fra andre spillere?

    Hvis det drejer sig om uglepost i spillet kan du til enhver tid enten skrive tilbage og frabede dig kontakt eller blokere spilleren.
     
  6. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Vi taler om uglepost.
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Tænkte jeg nok da du skrev 2. og 3. gang så jeg har ændret overskriften så den passer bedre - da der ikke er tale om et teknisk problem er tråden flyttet.

    Som sagt kan du blokere for spillere du ikke ønsker skal kontakte dig - det kan ske i posthuset i byen som du selv har fundet ud af.

    Denne tråd lukkes
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.