uglen kan ikke fjernes

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af .-hegnet50-., 24 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. .-hegnet50-.

.-hegnet50-. Forum-lærling

-har de seneste dage modtaget uglepost, har læst beskeden, men uglen fylder stadig på skiltet, hvad skal der til for at fjerne den? Uglen er efter lang tid fløjet igen

Sidst redigeret: 24 Februar 2017
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Jeg har ingen meldinger om problemer med uglen/uglepost. Har du læst alle beskeder skulle den gerne forsvinde af sig selv. Er det på alle områder du ser den? Har du prøvet at rense din Flash cache?
    Hjælper det stadig ikke så har jeg brug for et screenshot hvor man kan se både uglen
    og dit bruger ID på rammen nederst på skærmen.

3. .-hegnet50-.

.-hegnet50-. Forum-lærling

hej mod ara. efter at have skrevet på forum om den trofaste ugle der ikke ville forlade min farm var den fløjet da jeg lokkede ind igen men den fulgte mig uanset hvilket område jeg var på derfor kan du ikke få screenshot.Jeg havde læst alt min uglepost og også rense Flash cache. Nu hvor den er fløjet er der ikke mere at kunne udrette.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.