Udendørssjov med ildfluer spørge / debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 9 Juni 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Udendørssjov med ildfluer

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Jeg har læst, der er problemer med eventet, men kan det også være årsagen til manglende opdampning at telte i vildmarken, eller er det bare mig der ikke får nogen?
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har ingen melding om problemer med drop fra vildmarken - og har ikke selv oplevet det på egen farm - fik faktisk 110 telte ved høst af afgrøder
    med lang grotid efter event start .
    Så hvis du mener du oplever en fejl må jeg bede dig melde det i sektionen for dette
    med de sædvanlige krævede oplysninger
     
  4. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Ved ikke lige om jeg skriver i det rette forum ; men : Kan se at alt hvad jeg har indleveret pludselig er væk. Det er ikke røget tilbage i beholdningen men er tilsyneladende forsvundet......andre som har oplevet det samme ? Var igang med en figur; men har ikke indløst noget endnu.
    v h bønderne
     
  5. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Det kan være jeg har læst faq forkert, jeg har træer, stalde og produktionsstalde i vildmarken, men nu prøver jeg med markafgrøder, som åbenbart virker bedre.
     
    littleonedk synes godt om dette.
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg beklager men jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du spørger om og derfor har jeg svært ved at svare :oops:

    Kan jeg få dig til at prøve at forklare lidt mere præcist hvad du mener der er væk?
    Altså hvad du har foretaget dig i eventet og hvad du mener der er problemer med....et evt screenshot ville være en stor hjælp.



    Opdatering:

    Jeg har netop modtaget besked om at der er kørt et script for at løse de event problemer der er beskrevet i >OA<
    i den forbindelse var det desværre nødvendigt at nulstille de lanterner der var indleveret til uden at have fuldført et mønster.
    Vi venter på information om evt. kompensation til berørte spillere - når vi ved noget vil du kunne læse det i OA om problemerne.
     
    Sidst redigeret: 10 Juni 2020
  7. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg tjekkede din farm og kan se kl. 14.12.05 der modtog du 4 stk telt på vildmarken ved høst. Så du har modtaget drop fra eventet, husk på at EP har stor betydning for drop raten, så appelsintræer og lign er ikke det bedste valg, hvis man altså har andre muligheder.

    God fornøjelse med eventet og pøj pøj

    Mvh
    Pindgris
     
  8. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Så er der nogen, der har spist dem, for hos mig står der jeg har 0, og jeg har ryddet cache og cookies, i håb om de dukkede op, men nixen bixen
     
  9. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Tak for svar. Satser på at det løser sig.
    v h bønderne
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Et forsigtigt gæt...du har indleveret dine telte til eventet og er ramt af samme problem som jeg har beskrevet i mit svar til anden bruger - og som kan læses om i >OA<
     
  11. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Det tror jeg ikke, men væk er de.
     
  12. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Jeg får heller ikke rigtig nogle telte. Faktisk var hele min vildmark klistret til med stalde, og jeg fik ikke et eneste telt som drop. Men jeg fik lidt på de få træer der står. Nu prøver jeg med afgrøder og ser om det hjælper lidt..
     
    Sidst redigeret: 11 Juni 2020
  13. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Jeg har forstået udmeldingen således at fejlen nu drejede sig om at kompensere berørte spillere. Derfor ville jeg tænde lanterner, men der er åbenbart stadig problemer for lanternerne forbliver ikke tændte så det er ikke muligt at se resterende til et mønster

    Bruger: CORNELIUS75Id: 24049541
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Jeg har nu undersøgt lidt nærmere omkring jeres meldinger ang. drop af telte fra stalde.
    Det lader til udviklerne har ændret i vilkårene for hvad drop item er mulig fra, efter jeg har testet eventet og skrevet FAQ.

    Det er desværre det der nogen gange sker, og derfor tager vi netop forbehold for sådanne ting i vores FAQs når vi skriver dem,
    selvom vi gør alt hvad vi kan for at holde vores FAQs opdateret.

    Drop af både Termoflasker og Telte er ændret til kun at være fra afgrøder og træer.
    FAQ er nu rettet til.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.