Udbytte fra tegneserie #6 - Aftalen gevindster

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Bifido, 12 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Tænkte det ikke hørte til i spørge/feedback tråden da det formentlig er mere tænkt som feedback til BP og ikke snak imellem vi forskellige spillere. så derfor den her tråd hvor vi kan skrive hvad vi har vundet fra vores stiklinger og staldmestre fra eventet.

    Jeg vil da lægge ud .. jeg har vundet:
    ørn
    hamster

    honningtræ
    XXL Ahorn
    XXL grantræ
    jordbærtræ
    salt træ

    så helt klart gode gevinster må man sige, desværre ikke nogen af de nyere stalde, men alle sammen special træer og stalde eller XXL ... havde ønske om nogen Orange stalde, men ved andre har modsatte ønsker og med de præmier jeg har fået er der vist ingen "nitter" ... der kunne lige så godt have været en eller flere opgradering I gul stalde imellem som i mine øjne er nitter ( dog medmindre det er nogen hvor der følger en special stald med nedenunder, som f.eks. Mus eller Hund eller lignende )

    Hvis en MOD mener det hører til i feedback tråden så skal i være velkomne til at flytte indlægget derover.
     
  2. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Så kan jeg der lige følge trop med min gevinst.

    Kattestald
    Ørnerede

    Sakuratræ
    Sakuratræ
    Egetræ XL
    Blomstertrådtræ
    Salttræ

    Heller ikke nogle dårlig høst.
     
  3. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Mine stalde gav:

    Rød kostald
    Orange kalkunstald

    Indtil videre har jeg kun høstet to stiklinger. Jeg sætter kun én stikling af gangen for at trække spændingen ;) Ja ja, jeg ved godt det er lidt skørt, men jeg synes altså, at det er vildt spændende hver gang, jeg skal høste en stald eller en stikling :D

    Rønnetræ XXL
    Citrontræ XL
     
  4. tjocker

    tjocker Forum general

    Mit udbytte blev

    Orange fisk
    Frø

    Citron xl
    Pæretræ xxl
    Salttræ
    Rønnetræ xxl
    Egetræ xxl
     
  5. meba091

    meba091 Forum prof

    Loba10 sagde
    Hehe det kan jeg godt følge :p

    Jeg har glemt at sætte staldene men træerne gav

    1 xxl salt
    1 xxl rønnetræ
    1 blomstertråd
    1 honning
    1 øh....den har jeg glemt, men mener det var et pinjetræ. Jeg er godt tilfreds med træerne - venter nu spændt på hvad staldene vil bringe mig i morgen.:music:
     
  6. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    lyder til dere har været rigtigt gode præmier generelt hele vejen rundt må jeg sige ... tillykke også til jer andre...
     
  7. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Ræv
    Orange svinestald
    Salttræ XXL
    Blomstertråd
    Jordbærtræ
    Æggetræ XXL
    Citrontræ XL

    Hvilket er helt OK.
     
  8. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    :wuerg: Ville gerne deltage, kan desværre ikke huske hvad det var jeg fik :oops:
    Det kan i hvert fald ikke være noget jeg har kunnet bruge, for så havde jeg husket det :)
     
  9. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Mit udbytte var:

    Stalde:
    Ørn
    Bjørn
    Dem var jeg lidt skuffet over - ville gerne have haft orange/røde stalde eller frø, ræv eller andre mere sjældne stalde

    Stiklinger:
    Citron XL
    Kvæde XXL
    Salt (tror jeg nok)
    Eg XXL
    Gran XXL
    OK, men kunne godt ha' ønsket mig bare ét af de mere sjældne træer

    Men ... alt i alt ok ... skal da ikke klage, for gratis gevinster er da altid velkomne ;)
     
  10. smiley72

    smiley72 Forum-lærling

    Mit udbytte :

    Dueslag
    Stork

    blommetræ xl
    pæretræ xl
    appelsin xl
    dadel xl
    salttræ xxl
    grantræ xxl
    ahorn xxl
    pinjetræ
    honningtræ

    Må sige at jeg er yderst tilfreds...manglede de 2 stalde :)
     
  11. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej smiley72. Tænker på om du har lavet samme event som alle andre da man i tegneserie event nr 6-aftalen kun modtog 5 hemmelige stiklinger + 2 hemmelige staldbygger. Der er flere træer på listen end du modtog i eventet;).
     
  12. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    gætter på det evt skyldes at smiley72 har været iblandt dem som har klaret nok til at få 4 stiklinger fra tidsopgaven, og så har den markeret som fuldført før tid ... og derefter har smiley72 så også modtaget den fulde belønning jo, som kompensation.
     
  13. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Jeg fik en rævestald og en orange gedestald...
    Havde glemt jeg havde vundet stiklinger osse.... :oops:
    Men dem må jeg heller skynde mig at sætte:music:....
     
  14. smiley72

    smiley72 Forum-lærling

    godt gættet ;)....men ellers kunne man da godt tro at det havde slået klik, og at jeg ikke kunne tælle xD