Tropisk resort spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Tropisk resort 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. lotus

lotus Kommende forfatter

Et godt event med gode præmier - men der blev tænkt og regnet, for at se om det kunne nås - ingen problemer færdig 2 dage før.

farmerspil
    Id 31221116

3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

har ikke deltaget da jeg ikke lige kunne overskue det

4. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

det er også svært at nå især når der er et arbejde der skal passes og drops skal bruges til 2 forskellige ting og mange af hver, så jeg når ikke at blive færdig.

5. nillemc

nillemc Forum ekspert

Der var for mange kombinationer, så jeg gik i gal retning undervejs, og når sikkert ikke det sidste.
    Ferie tids events må gerne være mere overskuelige - og bedre droprate på halskæderne...

mort3nsen, LeneMor og theosen synes godt om dette.
  6. theosen

theosen Aktiv forfatter

er enig med nillemc.... mega dårlig droprate på blomster-rankerne og man har åbenbart skullet hive alle træer op og dyr på øerne for ovehovedet at kunne gennemføre... syntes jeg har været flittig og forsøgt at lave mest muligt, men der er også andet der skal ordnes udover farmerama... og kan se at netop fordi jeg ikke fjernede alt på øerne, så kan jeg ikke gennemføre... faq meddeler eventet i kategori hård... det er da vist mega hård...
    synes også, at events i sommer og ferietiden burde være mere overskuelige og med mulighed for at kunne gennemføre... noges der kan sommer hygges med...

synes det her event er dødsygt og føler jeg har spildt en masse tid og brugt en masse ressourcer til ingen nytte :wuerg:>:(:cry:

BenteAndreasen og vandijk1955 synes godt om denne.
  7. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Så blev jeg færdig med eventet, må give mine medfarmere ret i at dropraten på blomsterranke, var dårlig, og det levede op til kategorien hård -.-.
    Ikke lige en favorit i mine øjne :(.
    Hilsen vandijk1955

mort3nsen, jensen3661 og theosen synes godt om dette.
  8. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Godtnok er kategorien angivet til hård, meeen.... hvis dagligdagen også skulle fungere kan det ikke lykkes at gennemføre. Har spillet i mange år fordi jeg synes spillet er sjovt, men dette event har da taget glæden fra spillet. Fik først de sidste ranker i går morges. Den første halvdel af eventet var ellers god, men tidsmæssigt hænger sidste del ikke sammen, og jeg får kun gennemført halvdelen af anden halvleg.
    Hvis det er den slags events vi kan forvente i fremtiden vil jeg revidere om jeg overhovedet gider spille mere.

mort3nsen, jensen3661, theosen og 2 andre syntes godt om.
  9. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg forventede nok, at det var en hård event's--- hvilket den var; men sååå hård altså. Nåå, jeg tror nok, det er sidste gang jeg vil forsøge at gennemføre et lignende event's. Det der begejstrede mig, var de fine præmier undervejs, - jeg burde nok have været tilfreds med dem - og tænke Ok det er til det, mine "evner" rækker- og så er alt ok.

theosen synes godt om dette.
  10. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Ikke just et event, der er velegnet i en ferieperiode, man skulle nærmest være på 24/7, for at få nok drops, og alligevel kniber det i sidste ende. Det havde været lettere hvis man havde kunne låse op for den sidste del inden de andre var gennemført. Tillykke til bp, så røg jeg i og brugte penge for at nå det.

theosen og kehlet synes godt om denne.
  11. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg måtte også til lommerne, det plejer ikke at være nødvendigt heller ikke i kategorien svær. Jeg har spillet i mange år og altid deltaget i events. Håber ikke at det er planen fremover, da alle også har et liv uden for Farmen. Dropraten blev som sædvanlig bedre efterhånden, men det var lige sent nok.
    Ville gennemføre, men spillet skal også være sjovt

jensen3661 og theosen synes godt om denne.
  12. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg ser jeg skiller meg litt ut her i tråden. Jeg likte eventet godt, og hadde ikke problemer med drop-raten denne gang. Kan det ha noe med at jeg brukte mye gjødsel denne gang (oppspart fra ape-dronningen)? Ble ferdig et døgn før tiden, og synes ranken er meget bra.
    Hilsen Tuppehøne.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.