Tropisk karneval spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 20 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. frufuttejensen

    frufuttejensen Forum-lærling

    kære MOD. der er en lille fejl i tropisk karneval event. der står hen over dueslag , sommerfuglhus, men det er da et dueslag ...vh frufuttejensen.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Ja noget er da vist gået galt der :cry: Skulle være rettet nu - tak :)
     
  4. tjocker

    tjocker Forum general

    Et lille spørgsmål ang det næste event(det på øen). Disse produkter som skal afleveres i modværdi skal man have stalde stående fremme under eventet og høste de produkter for at få modværdi rigtigt eller er det nok at have ting på lager og så aflevere det i opgaven. Dette synes jeg er godt at vide før start, hvis man skal sætte stalde frem på områderne.
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Eventet er en quest i markedshallen og der skal derfor afleveres produkter modværdi i som beskrevet i FAQ
     
  6. tjocker

    tjocker Forum general

    Ok - tak for hurtigt svar MOD-Ara(så kan man aflevere det man har på lager, hvis jeg forstår det rigtigt) og det er modværdi i laden man kan regne med.. rigtigt?
     
  7. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    tjocker.... det er også sådan jeg har læst det.
     
  8. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    I opgave 4 er der altså ikke frit valg på alle hylder.
    Der kan afleveres produkter fra ca. 6 forskelle, kan ikke lige huske hvor mange det var.
     
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Hvorfor dukker de modværdivarer op i laden, under øvrige, som der skal afleveres til eventet?
     
  10. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Det er papegøjefjer - bikini - fåreuld - smykke - picnic tæppe - angorauld
     
  11. DjayTee

    DjayTee Avanceret

    fordi det står i event-beskrivelsen, at de gør (så har man bedre overblik over, hvilke det er, og så kommer man ikke til at sælge dem ved en fejl). Desuden er det nævnt under rettelser foretaget i FEB.
     
    ofeia synes godt om dette.
  12. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tak for hjælpen DjayTee :)
     
  13. frufuttejensen

    frufuttejensen Forum-lærling

    hej ... ja så blev jeg færdig med dette dejlige event, det er rart at eventerne ikk er ens, og at man lige får lov til at prøve en man har været vant til, det var også nogle gode gaver , glæder mig til næste event... forsat go event til dem som ikk er kommet igennem endnu... frufuttejensen 27862915
     
  14. -Cosmorama-

    -Cosmorama- Forumnoob

    Nu mangler jeg kun Frugthatte. Men hvad giver størst udbytte?? Jeg har sået roser, så de er klar til høst i morgen tidlig .
     
  15. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Det der giver størst udbytte må vel være de afgrøder der giver flest EP, så hvis du f.eks skal høste kl.8 i morgen, gælder det om at så den afgrøde der når at blive færdig tættest på kl.8, roser giver flere EP i forhold til tiden så det skal med i beregningen.
     
  16. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Så er jeg færdig med eventet.
    Fint lille event, fine præmier.
    Igen et minus, der var ingen stjerner med.
    Hvorfor er BP begyndt at lave event uden stjerner?
     
  17. DjayTee

    DjayTee Avanceret

    Jeg undrer mig også over, at der ikke var gyldne bananer, når det nu var et TROPISK karneval. :music:
     
    Fr-jensen og ofeia synes godt om denne.
  18. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Mener da at vi har fået stjerner lige som vi plejer for sølv guld og diamant opgaver, henholdsvis 1 - 2 - 3 - stjerner
     
  19. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Nej dette event har ikke haft stjerner som belønning hvilket man også har kunnet se i layeret med belønning efter hver løst opgave
     
  20. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Hvis der stadig er nogen der vil give feedback på eventet så er sidste frist
    idag kl. 17.30 derefter vil jeres kommentarer blive sendt videre.

     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.