Tre Musketerer pop op

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af -Garfield50-, 22 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. -Garfield50-

-Garfield50- Forum-lærling

det er da godt nok træls med den store popup boks med de 3 musketer mus lad os komme igang den kommer hver gang jeg logger på kan den da ikke fjernes?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har forhørt mig videre i systemet for at få styr på om det er en fejl - jeg vender tilbage når jeg har et svar.

Opdatering:

Hurtigt svar - det er en fejl som forhåbentlig bliver rettet inden længe.

Dit indlæg og mit svar er derfor flyttet hertil.

Sidst redigeret: 22 Februar 2018
  3. Luka1956

Luka1956 Forumnoob

nu er den store da endelig væk nu er det den lille og den popper op på alle tre jordlodder det gjorde den ikke før er det også en fejl eller skal den gøre det?

4. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

ja og når jeg aktiverer høsthjælper på agerjord bliver den annulleret på vildmarken og skovlysningen og den popper op hver gang jeg skifter mellem markerne. mega træls

5. MOD-Ara

Hej i tråden.....

Problemet med hjælpe siden er løst.

Desværre driller event fremskridtsmåler layeret også lidt.
    Dog ser det ud til under mine test at løse sig selv når man giver den 4. opsætning af stedmoderblomster - altså den første man selv har lavet i foder møllen.
    Jeg har givet test resultater videre til teknikkerne som vil forsøge at løse problemet imorgen.

6. labopete01

labopete01 Forum-lærling

Jeg håber virkelig, at teknikerne snart finder en løsning på problemet, for det er virkelig irriterende, at man skal aktivere høsthjælperen 3 gange hver gang man høster. Og problemet er ikke løst, når man har lavet hverken den første eller 5. gang.

metteb synes godt om dette.
  7. MOD-Ara

Hej i tråden....

Der arbejdes stadig på en løsning og derfor kan tingenes tilstand ændre sig undervejs - desværre er det ikke sådan lige at løse når flere layers er påvirket, men teknikkerne gør alt hvad de kan for at løse det så hurtigt de kan.

8. labopete01

labopete01 Forum-lærling

JUBIII
    Det ser ud til at teknikerne har klaret problemet nu :music: