Trækning & lykkehjul

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af etenas90, 31 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. etenas90

    etenas90 Forumnoob

    Hej.. Jeg har nu på 3' die dagen, ikke fået tildelt en ny trækning inde på 'lykkehjulet', det er klart jeg bruger opdateret software og renset 'chache', uanset hvordan jeg skriver det, og været superomhyggeligt med indtastning i 'kontraktformularen' vil man ikke lade mig komme igennem den vej. Jeg vil høre om andre har samme problemer ?

    Jeg har prøvet med både Exploreren og Firefox
    Annette
     
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg har nogle gange haft det "problem" men så har det været min egen skyld, da jeg ikke har fået brugt de ture jeg havde.
    Du kan kun have 5 ture af gangen.
     
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Når du skriver koden til support skal du bruge ganske almindelige bogstaver og tal - du skal ikke lave om på skrifrtype eller størrelse.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Vi har ingen meldinger om problemer

    Jeg går ud fra at du har været forbi Buller Krøltop, spist kage OG åbnet gaven fra ham.....
    I så fald er din gratis tur tilskrevet i Farmerhjulet i normal mode - er er vel ikke kommet til at slå Farmerhjulet over i Party mode??? (læs evt, mere i FAQ for Farmerhjulet i spil FAQ sektionen)
    Hvis ikke du kan se din tur ved Farmerhjulet vil jeg anbefale dig at slette cache OG Flash cache igen ved hjælp af den FAQ der ligger i Teknisk FAQ sektionen.

    Hvad angår supportformularen så findes en vejledning til den i Betalings FAQ sektionen.