Tråd til 1.April/virus

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af Pindgris, 1 April 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Kære farmere

    I kan benytte denne tråd til jeres bidrag. Se OA.
    I modtager jeres kupon på fredag d.3.4.2020 Husk bruger id.

    Vi ser frem til at dele mange kuponer ud, så tøv endelig ikke.

    Mvh
    Pindgris
     
    Sidst redigeret: 1 April 2020
    LonewolfDK, tika og Tuppehøne synes godt om dette.
  2. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Hej alle på Forum !
    Jeg bliver meget opmuntret af det Fællessang, der kommer på tv.1 -og så går jeg tur, hver dag - alene - bare for at nyde naturen.
     
    MOD-Ara, tika, morhovesen1 og 2 andre syntes godt om.
  3. tika

    tika Forum prof

    Hej alle :)

    Jeg laver en del håndarbejde her i denne tid, hvor er det godt at se at vi alle gøre så meget for andre på den måde vi alle følger det der bliver sagt.
    Pas på jer alle :)
     
    MOD-Ara, morhovesen1, Pindgris og 1 anden person synes godt om dette.
  4. hveps

    hveps Avanceret

    Vi går en lang tur hver dag, tager kaffe og kage med, sidder på en bænk og nyder vejret. Vi passer og tænker på hinanden :)

    hveps Id: 11050462
     
    MOD-Ara, tika, vildtsogaard og 3 andre syntes godt om.
  5. morhovesen1

    morhovesen1 Kommende forfatter

    Hej alle :inlove:

    Jeg har fået taget mig sammen til at gøre rent i alle skabe og skuffer, gået lange ture og så er jeg FDFér, der kan man også hente inspiration til mange opgaver store som lille - nyder at have manden hjemme til frokost.

    Men husk pas på jer selv og andre omkring jer.

    hilsen morhovesen1 :D
     
    MOD-Ara, tika, vildtsogaard og 3 andre syntes godt om.
  6. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Hei, hei:inlove:. Så fint med en slik tråd, jeg liker å høre hva dere andre her inne tenker og gjør.
    I Norge er vel situasjonen omtrent som i Danmark, med stengte skoler og det meste annet er også stengt. Som lærer har jeg en helt ny hverdag med digital undervisning over Internett hjemmefra, og en bratt læringskurve for å få alt til å fungere.
    Heldigvis har våren (foråret) kommet tidlig her jeg bor i år, så jeg dyrker ikke bare på Farmerama, men også ute i egen have. Det er godt at jeg og min familie kan gå ut, det er landlig her vi bor, og langt mellom folk når vi er ute og går.
    Og for å være helt ærlig, bruker jeg litt for mye tid på Farmerama:p....
    Ta vare på dere selv, og de rundt dere, det er nå vi får se hva som virkelig betyr noe i verden.
    Hilsen Tuppehøne.
    Bruker: TuppehøneId: 15368395
     
    MOD-Ara, tika, morhovesen1 og 1 anden person synes godt om dette.
  7. vildtsogaard

    vildtsogaard Afhængig

    Hej.
    Her går tiden med hovedrengøring , havearbejde , se tv og Farmerama :) mens vi venter på at alt bliver godt igen :)

    Hilsen vildtsogaard id 23811454
     
    MOD-Ara, tika, Tuppehøne og 2 andre syntes godt om.
  8. toudal

    toudal Kommende forfatter

    I dag er jeg blevet udskrevet fra Hvidovre Hospital efter en operation. Så nu er jeg sygemeldt i ca 4 uger. Jeg regner med at bruge tiden på ting, som gør mig glad. F.eks. mine forældre, som vil passe mig i de 4 uger. Mine venner/resten af familien, som jeg kun har kontakt med på telefon og facebook. Alle mine favorit serier på netflix og diverse spil på nettet.

    Hilsen Toudal, Id: 5987302
     
    MOD-Ara, tika, Tuppehøne og 2 andre syntes godt om.
  9. sonjakollerup

    sonjakollerup Forumnoob

    jeg bruger tiden på at arbejde da der jo skal mad på bordet til hele danmark og jeg er med til at producerer en del af maden.
    de dage jeg har fri bruger jeg hjemme og passer min søn som er handicappet så han få vekslende dage mellem at være hjemme og være i dagtilbud (ikk at det gavner min søn at dagene ikk er ens for tiden pga corona)

    knuz sonja

    Bruger: sonjakollerup
    Id: 54310024
     
    MOD-Ara, Tuppehøne, tika og 1 anden person synes godt om dette.
  10. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Jeg bruger tiden på at bygge om i vores sommerhus, da jeg holder afspadsering og ferie . Det er dejligt når fruen kalder på en, med ny bagte boller og varm kaffe, da det er lidt koldt udenfor endnu. Så kan vi hygge os lidt i tosomhedene i denne corona tid. Pas på jer selv og hinanden.
    Hilsen trillebor Id: 13947512
     
    MOD-Ara, Tuppehøne, tika og 1 anden person synes godt om dette.
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    morhovesen1 har glemt id, den er her, Bruger: morhovesen1Id: 50732425
     
    tika og MOD-Ara synes godt om denne.
  12. mikkel6571

    mikkel6571 Avanceret

    Hej alle farmere

    Håber alle passer på sig selv i denne tid.

    Jeg selv har kun været udenfor matriklen herhjemme 2 gange siden 1. marts så er ved at få lidt kuller :music:

    Ser kun min mand og min svigermor som også sidder alene. Min mand henter hende 2 gange om ugen
    så hun kan spise sammen med os og se lidt tv inden hun bliver kørt hjem igen.
    Min mand tager hver dag på arbejdet for bl.a at lave hygiejniske fødder/hjul til hospitalsudstyr
    og handler for os og svigermor 2 gange om ugen....ellers ser vi ingen i denne tid - men det overlever vi jo...

    For ikke at blive helt skør bruger jeg en del tid på Farmerama - måske mere end godt er :p
    Om aftenen har min mand og jeg kastet os over at samle puslespil
    mens vi lytter til musik for at få en pause fra corona nyhederne.
    Det er nok mest min mand da mine øjne jo ikke er for gode - men hyggeligt er det :inlove:
    og det er da blevet til 4 stk. med 1000 brikker der er samlet i løbet af marts måned o_O8)

    Nå det var lidt om hvad min tid går med for tiden....hyggeligt med denne tråd som ser ud til at skabe lidt liv her:inlove:
     
    tika, MOD-Ara, Pindgris og 1 anden person synes godt om dette.
  13. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Jeg er blevet virkelig god til at holde telefon- og videomøder - dejligt når teknikken spiller, ude i verden og i spillet her :)

    Bruger: nillemc Id: 22791756
     
    MOD-Ara, Tuppehøne og Pindgris synes godt om dette.
  14. juliesj00

    juliesj00 Forum-lærling

    min tid går med arbejde.jeg arbejder i virksomhed,der producerer embellage til fødevarer.hov jeg glemte lige mit bruger id.6230530
     
    nillemc, tika, MOD-Ara og 2 andre syntes godt om.
  15. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    Her går tiden med arbejde - da jeg ikke er hjemsendt. hjulene skal holdes igang. Men der er tomt på kontoret da mange arbejder hjemmefra. (Skibene sejler jo stadig :))

    Fritiden bruges på at lave lidt indenfor og udenfor. heldigvis har der været et par dage med rigtigt fint vejr så man kunne lave lidt i haven.

    og nøj hvor jeg glæder mig til at kunne tage med de andre Geo-tosser på tur igen. Ud og finde "skatte" i det dejlige danske landskab.
    Ganske underholdende at gøre selv (og det gør jeg også) men endnu federe hvis man er nogen stykker afsted.

    Der bliver også brugt lidt tid på at planlægge næste spejder-event. der er et par stykker af de lidt større under opsejling.

    Skulle have været ind og ønske Dronning Margrethe tillykke med fødselsdagen den 16. April, men nu må vi nøjes med at synge hjemmefra.

    Glæder mig til at se fællessang hver for sig i aften.

    Tag vare på jer selv derude.

    og husk -

    Det bliver godt igen
     
    nillemc, tika, MOD-Ara og 2 andre syntes godt om.
  16. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg fandt lige tråden. Spændt på om jeg når det, for jeg kan ikke finde sluttidspunkt
    Her er meget stille. Heldigvis er mine børn søde og ringe til mig hver dag.
    Bentøjet tillader ikke gåture, så jeg bruger tiden på at strikke, lægge puslespil og så selvfølgelig FARMARAMA. Og så hygger jeg mig med min lille kat.
    Pas godt på jer selv og hinanden
    Hilsen Hanne
     
    tika, Pindgris, MOD-Ara og 1 anden person synes godt om dette.
  17. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej til alle i tråden

    Tusind tak for alle jeres bidrag, det glæder mig meget at se den store opbakning tråden har fået, det viser et fint billede af det sammenhold som er nødvendigt, for at vi sammen kan få bugt med den virus, som pt sætter os alle på pause.

    Jeg har som lovet booket en Høsthjælper kupon til jer alle. Jeg lader tråden være åben, hvis der skulle være andre som ønsker at skrive et par ord, hvilket man stadig er meget velkommen til, det gælder også jer der allerede har skrevet i tråden.

    Endnu engang tak for jeres bidrag, pas godt på jer selv og hinanden.

    Mvh
    Pindgris
     
    tika og LonewolfDK synes godt om denne.
  18. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    Jeg passer bare mit arbejde som jeg plejer men der er meget stille da jeg køre taxa og de fleste er hjemme
    tinaf36Id: 22713310
    ·
     
    tika og Pindgris synes godt om denne.