Tomatfestival spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 Maj 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Tomatfestival

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er "skrup" forvirret :: Tomatfestival starter 17/5 - til 22/4 (nok en fejl - 22/5) så ok -
    Men Tomat mission starter den 16/5 til 22/5 ?? hvordan skal det foregå ?? Skal man så vælge iblandt de 2 event's ??

3. MOD-Ara

Hej

Ja en lille forum nisse har vist været på spil....er nu rettet

Om man vil vælge mellem de 2 events
    eller deltage i begge er op til den enkelte spiller - det kan lade sig gøre at deltage i begge.

4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Ok tak -det kan jeg bare ikke lige overskue endnu - altså at man kan deltage i begge event's

5. MOD-Ara

Hej

Jeg vil anbefale dig at læse de 2 FAQs grundigt samt kigge på OA/form kalenderen
    og så panlægge dit spil ud fra hvornår de forskellige events/eventdele starter ;)

6. kehlet

kehlet Forum hertug

I faq for TOMATFESTIVAL står at event start er 17.05 og slutter 17.05.
    Et andet står der slut 22.05.
    Send nissen på badeferie hvis du kan fange ham;):p

benadk synes godt om dette.
  7. MOD-Misling

MOD-Misling Guest

Hejsa,
    Jeg har netop indfanget nissen, og den har fået en badeferiebillet... ;)

benadk og kehlet synes godt om denne.
  8. plerik

plerik Exceptional talent

opdampningen af månemaddike fungerer ikke helt efter planen her ved mig . har indtil nu kun fået 489 stk og kun 44 tmier tilbage . mangler så 751 stk bare for at få item til ranken og ranken . kan da vist ikke lade sig gøre .

CORNELIUS75 og trunte68 synes godt om denne.
  9. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Jeg mangler også rigtig mange drops og her hænger det også på om jeg når ranken.
    Jeg er rigtig meget på og plejer ikke at have problemer med at gennemføre events, men denne gang er der ikke engang nok til ranken
    Måske er det meningen vi skal have hånden dybt i lommen og bruge RM.....

10. plerik

måske men bliver ikke mig . mangler lige nu næsten 700 stk . ved ikke hvorfor at der ingen opdampning er . har skiftet over til den anden event plante . da jeg alligevel ikke kan blive færdig med den her opgave .

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Så fik jeg ranken, man kan godt klare det uden at købe eventkurve eller hvad de hedder :)

ofeia synes godt om dette.
  12. kehlet

kehlet Forum hertug

Der er stor forskel på antal drops. Selvom jeg har samme eventafgrøder ipå begge mine farme er jeg kun lige i land med ranken på den lille
    Måske har der noget at gøre med hvilke buff og hjælp fra ranken man har

13. plerik

min buff er næsten fyldt ud med gæc og ep givende mangler 1 sølv . jeg fik 18 stk månemaddike imorges så giver næsten ingen ting her . har opgivet at få noget som helst ikke engang den anden opgave kan laves færdig når at fuldmåne område lukker om 3 timer .

14. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Lige præcis, (Smiler til dig.)

Mvh
    Pindgris

kehlet synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.