To naboer med samme navn

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af kehlet, 11 Maj 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg har to naboer med samme navn - stavet ens med store/små bogstaver
    Jeg skriver mit problem her i stedet for til support, da mit engelske ikke rækker til en lang forklaring
     
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Det hænder at der optræder ens navne, desværre kan jeg ikke hjælpe dig, jeg kan kun hjælpe dine naboer, hvis de henvender sig og hvis
    de har oplevet at deres navn giver dem problemer. Det kunne f.eks være omkring post der går til den forkerte bruger.

    Jeg beklager og håber du finder en løsning.

    Mvh
    Pindgris
     
    kehlet synes godt om dette.
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Fejlen opstod i går
    På FORUM havde jeg læst om en ny farm med fart på og ansøgte farmeren pm naboskab. Så dukkede der en “rød” farm op i level 2. Heldigvis havde farmeren også skrevet navnet på hans store farm så jeg sendte en ugle og fik på den måde den rigtige farm da den lille nye bad mig om naboskab.
    Jeg ved at jeg ikke er den eneste der har haft problemer med at ansøgningen kom til den rigtige. Troede ikke at der kunne eksistere flere farme med helt samme navn.
     
    benadk synes godt om dette.
  4. cornelius100

    cornelius100 Forum-lærling

    Så er den gal igen. Jeg ville sende en ugle til den nye farm Dumpe, men posten gik til den gamle Dumpe der er i level2. Hvordan stiler jeg uglen til den rette farm, når der er to med samme navn. Heldigvis fik jeg da ikke sendt nogen gave af sted
    :oops::mad: cornelius100 id 42119790
     
  5. Søvnig

    Søvnig Junior ekspert


    Halløjsa

    Problemet gælder min nyeste farm, Dumpe.

    Hvis I tager et kig på de screenshots, hvortil linket er fjernet fra indlægget, i tråden Ny farm...., så kan I se problemet.

    Jeg tror, at begge Dumpe-konti er een og samme konto, for nogen gange kan man godt sende, selv om Dumpe vises som level 2.

    Jeg ved, at mindst en farm mere har samme problem - ihverttilfælde i forbindelse med Dumpe. Vi ser hinanden som lvl2 og kan ikke sende til hinanden.

    Hilsen

    Søvnig

    .​
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Søvnig

    Jeg må bede dig skrive til support fra den farm der har problemer og forklare sagen,
    her på forum kan vi ikke tjekke eller gøre noget.

    Jeg håber der findes en løsning :)
     
  7. Dumpe

    Dumpe Forumnoob

    Det er i orden, MOD-Ara. Vi kaster os over det :)