Tjekkisk event 2015 - Strategitråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 14 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med hele eventet :)
    Jeg kan se at nogle springer dele af eventet over -.- Det gør jeg ikke, da jeg sætter en ære i at fuldføre det jeg har startet 8)
    Ved godt præmierne ikke er ret gode, men put med det for mit vedkomne.
    Jeg håber du når at få dine ulve Tuppehøne :)
    Er der nogle der mangler de røde granater? så sig til og jeg vil sende til dig.

Tuppehøne, tjocker og meba091 synes godt om dette.
  2. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tillykke med gennemførelsen af eventet ofeia. :D
    Jeg er også næsten færdig med eventet. :p
    Ulvene og ranken (incl. items) er i hus. :inlove:
    Vil lige lave lidt merian og samle lidt granater, så jeg kan lave diamantopgaven i level 3 (pindsvinene) - den jeg sprang over - så er eventet også totalt gennemført her.
    Det er gået let og smertefrit uden de store anstrengelser, så nu vil jeg smutte ud og pusle lidt i haven og nyde det gode vejr.
    ;)

Tuppehøne og ofeia synes godt om denne.
  3. mannehanne

mannehanne Kommende forfatter

hej fr jensen
    jeg køber ikke høsthjælp og bruger slet ingen penge her på spillet .

metteb synes godt om dette.
  4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ok - så har jeg svært ved at forstå, at du ikke sætter pris på mejetærskeren.
    For mig var den en gave - men sådan kan vi jo se forskelligt på det :)

metteb synes godt om dette.
  5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Fr-jensen... Jeg sætter stor pris på de timer mejetærsker jeg har fået.
    Dog var jeg ikke sikker på om jeg nåede hele eventet, så derfor valgte jeg at få indløst til staldene og skyen før jeg tænkte på mejetærsker....
    Men lykkens gudinde tilsmilte mig denne gang og jeg fik HELE event klaret ....WEEEE.... xD

ofeia, metteb og tjocker synes godt om dette.
  6. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tillykke DrGreenthumb - godt du har en god forbindelse til "gudernes verden" :p
    Hos mig blev eventet færdigt i går - og nu kunne jeg godt ha' ønsket mig, at der hørte en bygmester med til mejetærskeren. Synes det er et værre bøwl at lægge markerne om.

DjayTee synes godt om dette.
  7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg klarte det! Gikk direkte for de to ulvehiene, og fikk jammen tak i et tiliatre også :inlove:. Superfornøyd, bare synd jeg ikke ble med på eventet fra startet av, for dette gikk jo greit, så jeg kunne nok fått tak i ranken med alle items. Men pytt, pytt nå har jeg ulvene mine. Takk til dere som krysset fingrene og sendte røde granater.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

Fr-jensen synes godt om dette.
  8. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tillykke Tuppe ... godt du nåede det ;)

Tuppehøne synes godt om dette.
  9. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

1000 takker... ja et par timers bygge var heller ikke gået af vejen for mig da :D
    Køre så på kupon lige nu, så har da muligheden :music:....

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.