tip til dyre trofæet

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af nillemc, 30 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. nillemc

nillemc Forum ekspert

Hvis man mangler point til dyrepokalen, og har "ubrugte" gøge fra tidligere event, kan de mange gøge nu kunne bruges til noget for de hurtige.
    Opdagede ved et tilfælde at de havde fået en "modværdi", her i forbindelse med tegneserie 8, så de kunne bruges i trofæet, så nu er den quest også lukket :D

kehlet, Tuppehøne og meba091 synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak for tippet, jeg lidt over 45000 af dem :)

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg lidt over 16000 tilbage og en dyrepokal, som jeg har jagtet længe, og 1 quest mindre i markedshallen :D

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan ikke finde mit trofæ, nogen der ved hvor det har gemt sig henne?

5. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Hej ofeia
    Du finder trofæet i visdommens træ ;).

ofeia synes godt om dette.
  6. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Mange tak for tippet, nillemc ;)
    ofeia - har du ikke puttet det i visdommens træ?

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Fr-jensen skal det da være der? troede det skulle stå på en mark.

8. tjocker

tjocker Forum general

ofeia, hvis du sætter pokalerne i træet gælder de på alle marker. Hvis du har en pokal stående på et område feks agerjorden så gælder den kun der. Så er en fordel at sætte dem i træet.
    Mange tak for tippet nillemc, havde dog ikke så mange gøge på lager men da nok til et trin mere i opgaven.

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak for hjælpen tjocker :)

10. tjocker

tjocker Forum general

Det var da så lidt ofeia;)

11. meba091

meba091 Forum prof

Godt tip. Tak for det :). Afleverede de 31000 jeg havde på lager og køber nu de sidste imens de stadig er billige, så jeg også kan sætte hak ved den opgave, som nærmest var helt umulig:p

12. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takk til trådstarter for godt tips :D. Jeg hadde glemt disse pokalene, og har derfor ikke fullført dem. Det forklarer kanskje hvorfor jeg nesten alltid mangler drops til å fullføre eventer :oops:.
    Men nå fikk jeg oppgradert litt mer på avlspokalen ;), og så begynte jeg å undre meg litt, hvordan var nå dette igjen? Finner ikke ut i FAQ, om det er slik at Avlspokalen kun gir økt sjanse for drop på staller (evt verksteder og avl)og at Udstillingspokalen kun gir økt sjanse for drop på planter? Eller spiller det ingen rolle hva det er? (Beklager hvis dette oppfattes som trådkapring, men det handler om samme tema, så jeg håper det er greit).
    Mvh Tuppehøne.

13. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hej Tuppehøne
    Begge pokalerne (avl og udstilling) giver øget chance for opdampning (drops) på hele den "mark" de står på - fra stalde, træer og planter ... hvis altså ikke man har puttet pokalerne ind i visdommens træ, for så giver de begge øgede dropchancer på alle marker.

Tuppehøne synes godt om dette.